torsdag 21. mars 2013

Har helt dilla

på gamle tekstiler for tiden, de kan jo brukes til så mye :)
Lagde jo kapper til stuevinduene av 2, å nå har jeg brukt et par som tepper til sofaene :)




Elsker disse med monogram og mellomverk :)


"Ny" pute også :)




Å litt nytt småtteri på hylla :)




Denne uken har jeg vært i Namsos med Thorben å fått fjernet polypper og krympet mandlene, han er litt redusert å har vondt i halsen, men det går seg nok til for han er en tøffing ♥


Skal jobbe et par dager over helgen så drar vi til Hemavan for å stå slalom, første påsken på 17 år at vi reiser bort men jeg kjenner det skal bli godt å vi gleder oss hele gjengen :)


Så da ønsker jeg ei strålende fin Påske til alle som titter innom ♥

post signature











33 kommentarer:

  1. Så vackert :)
    Jag älskar också gamla textiler och att göra nåt nytt av dem :)
    önskar dej en trevlig Påsk vänne. ha det så bra i slalombacken.
    Kram Erica

    SvarSlett
  2. Du er så flink til å pynte og gjøre det koselig uten å kjøpe dyre ting - og det synes jeg er spesielt fint.
    God påske til deg og ungene - håper dere får mange fine øyeblikk :)

    SvarSlett
  3. Gamle tekstiler er nydelig :D fint det var!!
    Kos dere masse i påsken, det fortjener dere alle sammen etter den tiden dere har vært gjennom♥

    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Nydelig hos deg...og gamle tekstiler er vakkert!
    Har nettopp kjøpt et gammelt dynetrekk med mellomverk...tenker det skal få være til gjestesengen :)
    Ønsker deg en flott påske og at dere får kose dere mye sammen.
    Håper gutten blir frisk og rask fort :)
    Klem!

    SvarSlett
  5. Så fine ting du har fått!!
    Ha ei riktig god påske du og dine;)
    Klem AnneLise

    SvarSlett
  6. Nydelige gamle tekstiler Mette :)
    Altid koselig å titte innom bloggen din, mye inspirasjon i bildene dine :)
    Ønsker deg og dine en riktig god påske :)

    Påskeklem fra meg <3

    SvarSlett
  7. Så nydelige tekstiler og så herlig du har pynta rundt deg,kjempenydelig:)
    Så herlig med tur bort i påsken,det er dere vel unt og så må dere kose dere masse!
    Her blir det heimepåske,er som regel alltid det men nå var jo eg på tur i vinterferien så har ikkje råd å reise igjen på tur,hadde vært koselig med ei hytte men men kose oss kan vi for det!

    God klem til deg :)
    Lillian

    SvarSlett
  8. Heia kjære Mette.
    wow så nydelig det ble med de gamle tekstiler i sofaen! kjempefin pute også. du er jo kjempedyktig!!
    Så herlig det hørtes ut å reise ut i påsken. Så du er en slalåm jente du altså!! Høres spennende ut:-) Tøffe du!
    håper gutten snart føler seg frisk som wn fisk og så ønsker jeg dere strålende dager<3<3<3
    god klem til deg.

    SvarSlett
  9. Hei Mette!
    Så heldig du er som har fått deg slike gamle og vakre tekstiler. Og ei flott hylle med fint stæsj:)
    Masse god bedring til gutten din og så håper eg dere får en finfin påskeferie. Det fortjener dere ♥

    Klem fra Jorill :)

    SvarSlett
  10. Heia vennen. :)
    Gamle tekstiler er så fine,og ditt
    trekk var nydelig. :) Vakre bilder,
    du har det så fint. :) Så koselig
    med påsketur,kos dere masse og ha en
    strålende Påske beste Mette. :)
    Klemmer.

    SvarSlett
  11. Hei Mettemor!♥ så koselig du hadde vært innom meg:-)! Såutrolig fint det ble på sofaen! ! LIker:-) den lysestaken jeg kjøpte fikk jeg for 500,-:-) jeg la inn annonse på finn at jeg ønsket å kjøpe slike:-) så det er jo et tips..for de koster jo litt nye!
    Så håper jeg at dere får en fin helg og en nydelig påske! ! ! Mange gode klemmer♥ så håper jeg det går greit med deg? Klem klem

    SvarSlett
  12. Dette var virkelig fint.
    Gamle tekstiler er nydelige.
    Fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  13. Veldig fint. Hvor har du kjøpt den hvite hyllen? Akkurat slik jeg trenger :)

    SvarSlett
  14. Åh...så nydelig Mette!!:)
    Håper dere har hatt en fin påske?
    Så håper jeg dere får en fin helg:):)
    Mange gode klemmer fra meg:):)

    SvarSlett
  15. Dette var kjempefint! Er som deg. Sparer iherdig på gamle tekstiler:)
    Jeg har give away inne på anneksbloggen min. Bli med da vel:)
    Klem Elin!

    SvarSlett
  16. Måtte bare innom og ønske deg god helg!!:)Tenker på deg:)Mange gode varme tanker til deg gode mettemor...:) God klem:)

    SvarSlett
  17. Heia.:)
    Innom for å ønske deg GOD SOMMER.:))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  18. Har du sluttet å blogge Mettemor,savner deg her inne jeg. :))
    Klem.

    SvarSlett
  19. Dette er en interessant blogg. Eg blir veldig imponert av å klikke rundt her =) Besøk gjerne bloggen min Skriver litt om oppussingder som du kan se :)

    SvarSlett
  20. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 379de8b26cf44b84ac09476afde6e5b6
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    SvarSlett
  21. Thank you for your explanation, very good content. ab2748362e4142019fa13d16839271db
    define dedektörü

    SvarSlett