søndag 11. september 2011

Spisebordet :)

Hei på dere :)
Takk for svar på det forrige innlegget mitt, tenkte å hive meg med på en utfordring på en blogg nå å satser på at jeg ikke gjør noe galt :))
Det er Silje med den koselige bloggen Siljes Blogg som har startet denne utfordringen, den går ut på å vise hvordan man pynter spisebordet sitt hjemme, så her kommer noen bilder jeg tok i går kveld :)

Jeg har jo et veldig gammelt spisebord som jeg har arvet fra min manns familie å her pynter jeg med både nytt og  gammelt


Hjemmelaget solbærsaft og en rose Bendik fikk til 14 års dagen sin setter litt farge, og min gamle sausnebbe med grønnplante har også plass her,



madonna å masse lys må også til :)






Vi bruker som dere kanskje skjønner ikke spisebordet hver dag, kun innimellom i  helgene å når vi har middagsgjester, derfor liker jeg å ha masse pynt for å gjøre det koseligere i spisestuen :)



Om der vil se flere bidrag med masse inspirerende bilder kan dere gå inn her :)

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en kjempefin ny uke

post signature

13 kommentarer:

  1. Koselig spisebord!
    Lykke til med utfordringen!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Fint bidrag til utfordringen:)...og så hjemmelaget solbærsaft:))

    SvarSlett
  3. Så nydelig pyntet spisebord! Koselig med både gammelt og nytt.

    Håper du vil bli med på min Give Away!

    Søndagsklem fra Bente

    SvarSlett
  4. Hej Mette
    Så fint och samla ljusstakar och madonnan på en bricka, jättevackert rött kors runt madonnans hals också. Du har pyntat jättfint på ditt bord.
    Ha en mysig kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  5. Hei !! Takk for hyggelig kommentar. Koselig att du la deg til da :-)) Legger deg også til her. Har fulgt med andres interiørblogger i 2 år nå. Så tok skrittet å laget meg blogg selv :-) ARTIG så langt ihvertfall :D Mye fint hos deg :) Smart med disse trekkene på disse recliner stolene. Hvor har du fått tak i de ?? Har en koksgrå stol som jeg kunne tenkt meg i beige trekk.

    Mvh Marianne :)

    SvarSlett
  6. MAAAAASSSSSEEEE lekert i stova di!
    Kjempe koseleg hos deg ♥

    God ny veke!

    Klem ♥

    SvarSlett
  7. Lekkert bord du har dekket,lykke til med utfordringen.:)

    SvarSlett
  8. Koslig på bordet ditt. Fint med fat, det må jeg også få meg;)
    ha en super uke.
    klem:)

    SvarSlett
  9. Så fint du har pyntet spisebordet ditt.
    Veldig koselig hos deg.
    Ha en fin kommende uke.
    Klem

    SvarSlett
  10. Masse lekkert å hvile øynene på som vanlig ;-)

    Speilhyllen min har jeg kjøpt på landstil.no (men der var det elendig service, synes jeg, og et år etter at hyllen var kjøpt og betalt, kom hyllen i omsider i posten). men har sett at lunehjem.no og arbeidshuset.no har hatt den også :-)) Jeg er kjempefornøyd med min- håper du får tak i en! Ikke lenge siden jeg så den på arbeidshuset :-))

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Hej Mette.
    Flot bord du har dækket, men mange flotte detaljer.
    Ønsker dig en god mandag.
    nus Hanne Bente ♥

    SvarSlett