søndag 23. oktober 2011

Noen bruktfunn :))

Hei alle sammen :)
Håper dere har hatt ei fin helg, det har ivertfall jeg :)
I dag har vi vært velsignet med et strålende fint høstvær, med sol og "litt" høyere temperatur :)
Har ikke hatt full utnytelse av finværet jeg da,  for i går dro de to minste barna på overnatting til Farmor og Bestefar å da benytter jeg sjangsen til å sove leeeenge, så formiddagen ble tilbrakt i sengen he,he :) Men har nå fått gjordt litt småpyssel å en fin fjelltur med Divaen vår, er faktisk meld samme vær i morgen også, så jeg får ta igjenn det tapte da :)))

Tenkte å vise dere noen små bruktfunn jeg kjøpte i går :)
En dame i nærheten av her vi bor driver en Brukt og Antikk handel i kjelleren på huset sitt, hun er mye i Sverige på auksjoner å bruker å ha mye fint inne, å i går var siste åpningsdagen før vinteren så da måtte jeg jo ta meg en tur :))
Å jeg fant jo noen små skatter som vanlig, bla. denne gamle salmeboken, eller jeg vet ikke helt om det er en salmebok da men det står iverfall Pris Herren utenpå,



å denne er skikkelig gammel, står skrevet, Lappeskolen Havigen inni å det er underskrevet i 1913 :)



Kjøpte også to søte blomstekrukker med hjerter,



Syns det var så fine hanker på de, (skal selfølgelig få seg en dusj med lakk før bruk)  hekleduken under er også kjøpt der :)



Et gammelt putevar med monogram ble også med hjem,syns disse er såå nydelige :))






Oi, holdt nesten på å glemme disse to tingene, en søt løper og en gammel kjøkkenhånduk jeg skal ha til jul :)



I tillegg har jeg kjøpt meg et nytt prosjekt som jeg ikke har fått hentet hjem enda, men det skal dere få se i morgen :))

Ønsker alle en fin Søndags kveld og en god ny uke

post signature










7 kommentarer:

  1. Så fine ting du har fått tak i. Putevaret var nyydelig.

    Ha ei super uke

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei Mette :)
    Så mange flotte loppisfunn du har gjort :)
    Likte veldig godt putevaret med monogram ღ
    Fantastiske flotte dager vi har hatt, bare
    såååå deilig når det er slike dager ღ Ha en
    fin, fin kveld videre - så gleder jeg meg
    til å se ditt nye prosjekt :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei Mette. Så mange fine gamle skatter du har kjøpt deg:) Å gå i brukt og antikk butikker må vel være di kjekkeste butikker å gå i:) Blir spennende med ditt nye prosjekt:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  4. Oj! Så mye fint! Koselig å pynte med sånne gamle ting.
    Gleder meg til å høre om ditt nye prosjekt.

    God mandag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  5. Kjempe herlige loppefunn!!! :)
    Deilig å komme over sånne godbiter!
    Ha en fin dag!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Herlige loppisfunn Mettevennen.
    Ha en fin ny uke.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Blir alltid litt med hjem fra Loppis og bruktbutikk:D Kjempefine funn iallefall:) Gamle bøker er så herlige..bare tanken på hvem som har lest dem og holdt i dem i en svunnen tid er bare så vakkert:)

    SvarSlett