lørdag 29. oktober 2011

Helg igjenn :))

Hei å hå :)
Ja da var det jammen Lørdag og helg igjenn, føler at tiden bare flyr fra meg for tiden å får ikke gjordt noe fornuftig, kjenner heller ikke at jeg har energi til noe som helst men håper det kommer seg snart !!

I dag tok jeg med barna på Loppis, speideren arrangerer loppemarked og auksjon et par ganger i året å da kan man gjøre gode kupp, jeg fant jo noen små saker men det meste var det ongene som handlet gitt :))

Men først tenkte jeg å vise dere mitt nye maleprosjekt som jeg kjøpte på brukthandelen forrige helg, å det var altså dette hjørneskapet,


ser for meg at det blir fint når det får noen strøk maling å skal få plass i spisestuen :)
Er en hylle oppe og en nede men tror nok jeg skal få plass til en del likevel :)






Litt mere loppefunn,



dette fatet kjøpte jeg da jeg hentet skapet, bare elsker disse motivene :)



Søt krukke med slike bein jeg syns er så fine, og boka under,



er fra 1930 å bærer preg av mye bruk :)



 Å dette skjønne fatet som jeg tror blir fint med den lille salmeboka jeg kjøpte å noen lys på :))



Jepps det var dagens loppefunn :)

I morgen drar jeg og min kjære til Bodø for nok en kontroll, han har timer på Mandag og Tirsdag å så har jeg fått time til en Indre medisiner på Onsdag så vi blir noen dager borte !
Tenkte å få gjøre litt julegave handling med det samme siden vi har så få intressange butikker her, så det gleder jeg meg til :)

Takk for alle koselige kommentarer, så blogges vi om noen dager :))

Ønsker dere ei fortsatt fin helg

post signature










5 kommentarer:

  1. Hei Mette ☺

    Ser føre meg at det skapet vert knallfint med nokre strøk maling!!!!Ikkje so enkelt å finne hjørneskap no for tida,dessverre.Åååå,gleder meg til å sjå det ferdig malt:)
    Og det Jesus-fatet er nydeleg♥Og den gamle boka!!!
    Mykje fint du har funne...

    Ønsker deg og mannen lykke til i Bodø♥♥

    Men aller fyrst,GOD HEEEEELG!!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Heia.
    Så mye fint du har funnet,skapet
    var bare lekkert. :)) Passer godt
    på spisestua di. Gleder meg til å
    se. God tur til Bodø.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Flotte saker du har funnet...og skapet blir nok veldig fint det!!
    god tur til bodø!

    SvarSlett
  4. Skapet er kjempe fint,gleder meg til å se det ferdig.
    Kos deg med maler jobben.:)
    Ha en flott helg.:)

    SvarSlett
  5. Oj! Utrolig fint hjørneskap!
    Så mye annet fint du har funnet deg også. Lopper er artig!

    Lykke til i Bodø!

    Søndagsklem fra Bente

    SvarSlett