lørdag 26. februar 2011

Deilig med helg :)

Deilig med helg, ivertfall når man får sove litt lengre enn vanlig å det gjorde jeg i dag !

Dagen i dag har vert by-dag, har fått ordnet dress til konfirmanten min.
Jeg hadde sett meg ut en sort fin en, men når vi kom på butikken fant han en grå, hmm,jeg var litt skeptisk men da han fikk den på viste det seg at den var kjempefin til han, så grå ble det :)

Så tenkte jeg å vise noen bilder fra en krok i stua,


kista har tilhørt min svigermors familie, jeg har pusset den opp å satt på wallsticers, vindusrammen er også gammel den har jeg funnet i min morfars garasje :)



hmm, har vist sneket seg med ei lita linselus :))



Nei nå må jeg vell kjøre 4 "små" til butikken for å kjøpe lørdagsgodt,
så med dette bildet av Thorben å snømannen han lagde i går



Ønsker jeg alle ei kjempefin helg

Klem Mette :)

2 kommentarer:

  1. Hei Mette, koseli blogg du har :)

    Linda

    SvarSlett
  2. Hei takk for det du, jeg følger så mange fine blogger å tenkte jeg måtte prøve å lage en jeg også, så får vi se hvoedan det går :)

    Mette :)

    SvarSlett