onsdag 23. februar 2011

Sofakroken vår :)

Hei å hopp !!
Våknet opp til nok en nydelig dag her i Brønnøysund å den skal nytes :))
Tenkte jeg skulle vise litt av stua våres i dag, så her kommer litt bilder fra sofakroken :))



Har sansen for lilla som vårfarge, fikk disse quiltene hos min kjære søster og mor til min bursdag i vinter og de er jeg kjempefornøyd med, ja jeg vet rosene synger på sitt siste værs så de er kastet allerede :))




Min kirkestake har jeg oppe hele året, madonnaen fikk jeg  fra min søster sist sommer å den store skyttsengelen har jeg fått av min mor :))




Dette skapet har jeg arvet av min morfar, det er laget av morfars bror å var opprinnelig furu men jeg måtte selfølgelig male det hvitt :))

Ja det var dagens stuebilder, nå skal jeg gi etter for presset fra den masetet hunden min å gå meg en lang tur i strålende solskinn før jeg skal hente min kjære som kommer med fly fra Bergen !!

Ønsker alle en kjempefin dag
Vi sees
Mette :))

 

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ny blogg! Kjempefine bilda og innlegg :o)))

    SvarSlett