torsdag 24. februar 2011

Rømling og litt mere stue :)

Hei å hå !!

Dagen i dag startet ikke så bra, den gærne hunden vår Rihanna hadde åpnet ytterdøren å stukket til skogs.
Vi lette i flere timer før jeg endelig fant henne på andre siden av fjellet hvor vi bor :))
Her er et bilde av den utslitte rømlingen


Barna hadde fri fra barnehagen i dag å var også med på leteaksjonen.
Her er en utslitt Thorben-gutt :))



Gyngestolen er også arv fra min morfar :)

Tenkte jeg samtidig skulle vise dere litt mere stuebilder,
her er tv-stolkroken vår



Stolene er gamle men fullt brukbare med trekk på :)
Madonnaen i vinduet fikk jeg av min svigermor i bursdagsgave,



den er laget av svigermors søster å er bare helt nydelig :)

Nei nå må jeg vell finne noe fornuftig å gjøre !!

Hei så lenge

Mette :))

1 kommentar:

  1. Hei.
    Så flott blogg,liker godt stilen din.
    Lol,fikk meg en god latter da jeg så
    den utslitte rømlingen hehe,syns det
    var komisk jeg,men sikkert ikke like
    artig for deg som måtte ut i skogen å
    lete da. Tusen takk for kommentar
    og velkommen som følger.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett