tirsdag 29. november 2011

Litt advent i spisestua :)

Hei på dere :)
Her blåser og regner det i strie strømmer, å værre er det meldt så det er ikke mye håp om å få julestemning utendørs her nei :( Da må man heller pynte å kose seg innendørs å gjøre det beste ut av det :)

Har endelig fått ordnet litt i spisestua å kjøpt litt nytt jeg tenkte dere skulle få se i dag :)



Denne vakre hesten kjøpte jeg i Sandnessjøen forrige uke, falt for den med det samme jeg så den, julestjernen fikk jeg til bursdagen min av mamma`s "venn" :))



Hjertet så skapet er noe jeg har lagd selv av ferdigmateriale :))



Nygardinene er også kommet opp å jeg ble veldig fornøyd med de, stjernen er også ny av året å den kjøpte jeg på Big i Mosjøen :)



Litt forandring på spisebordet med :)









Så slik ser det altså ut i min spisestue i dag :))



Nå skal jeg opp på loftet å fortsette julevasken der, på loftstuen er det storguttene som regjerer å de er ikke av de ryddigste jeg vet om så der trengs et skippertak :))

Takk for gode ord <3

post signature




12 kommentarer:

  1. Hei,hei.
    Og å gjøre det koselig inne ,det kan du Mette. Kjempefint har du pyntet. Lekkert skap. :))
    Klemmer fra navnesøstra di.

    SvarSlett
  2. Hei:)

    Så koselig og julete du har det! Må ha litt rødt i jula ja:)
    Så fin hest du har kjøpt, og gardinene dine var lekre!

    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  3. Så koselig jul det er hos deg!! :) Herlig!

    Klemmer fra Anione

    SvarSlett
  4. Så fine bilder du viser:) Masse søte detaljer:) Liker kjempegodt det hjørneskapet ditt!
    Åh..Sandnessjøen..Gleder meg sånn til å komme hjem til jul:D Kommer fra Leirfjord, så har vi masse familie i Ssj:) Da må jeg vel innom Big en tur..de har så mye fint:D ..Som den nydelige julestjerna du har funnet:)

    SvarSlett
  5. Koselig å holde på inne å pusk når det e skjitvær utfør væggan :) Vart så glad når det begynt å sny i går, men jammen va den ikke regna bort i mårrest...sukk. Merkelig vær. I fjor på den her tia hadde vi 21 minus!

    Lekkert det hjørneskapet ditt, og ikke minst stolan! Har du ikke litt løst på nye, fnis ;) Ska te Ssj den 15 des. Hint hint ;)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Så vakkert pyntet da, virkelig flott førjulsstemning! Og så nydelig liten gyngehest!
    Ha en hyggelig kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Mette:)
    Tusen takk for koselig hilsen...og hjertelig velkommen som følger skal du være:))

    For en flott adventstemning du har skapt i spisestuen...gjør jo ikke så veldig mye at snøen glimter med sitt fravær, når man kan ha det så superkoselig inne:)
    Hesten synes jeg er bare sååååå fin, og den passer så godt i det flotte skapet ditt:)

    Legger meg til som følger av bloggen din, og gleder meg til å følge deg videre:)

    En flott kveld videre til deg, og ønsker deg en finfin fredag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Hei:)

    Tusen takk for kjempe koselig kommentar hos meg!
    Så vakker blogg du har, det er så kjekt å oppdaga nye bloggar.

    Så kjekt at du vil vera følgar hos meg, det ynskjer eg gjerne hos deg også!

    Ha ein kjempe fin torsdagskveld:))

    SvarSlett
  9. Så koselige bilder!
    Her var det julekoselig!
    Det er en deilig tid vi har foran oss ♥

    Ha en nydelig helg, skjønne Mette!

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Knall tøff den lille gyngehesten!!

    SvarSlett
  11. Heisann
    Kjempe koselig blogg du har,legger meg til som følger:)
    Likte så godt de julegardinene dine, prøvde å finne de på jotex men de var nåkk utsolgt, synd.
    Var jo så nydelig den gyngehesten å da :))
    ha en fortsatt fin førjulstid,gleder meg til å følge deg videre. klem fra Janne

    http://huset-ilia.blogspot.com/

    SvarSlett
  12. Hei Mette. Så nydelige bilder av den vakre spisestuen din! Gardinene var og helt nydelige. Trehesten var så fin! Klem Ellen.

    SvarSlett