torsdag 14. juli 2011

Litt nytt til kjøkkenet :)

Hei på dere :)
I dag har vi også holdt på med malingsarbeid, er snart kommet rundt vedskjule med 2 strøk å så skal jeg prøve å få malt inngangspartiet også :)
Men i går kveld hev jeg meg rundt å vasket på kjøkkenet, det trengtes sårt å så måtte jeg jo få opp det jeg kjøpte i sandnessjøen, så her kommer et bilderas fra kjøkkenet :)

Det ene jeg kjøpte var en oppslagstavle med hønsenetting, den har jeg ønsket meg lenge å nå fant jeg den i ssjøen til 249


passet fint over den gamle stolen med mikroen i



foreløbig har jeg hengt noen kort til pynt, men fra høsten har jeg 3 skolebarn så da blir den vel plegget med ukeplaner og div. :)



Kjøkkenvifta vår røk for en stund siden å siden vi prioriterer mye på utearbeid nå så har vi hengt opp den gamle vi hadde før, derfor kjøpte jeg disse home bokstavene for å dekke litt av det som er "mindre" pent



lokalt produsert grillkrydder min kjære har fått hos min mor



har også byttet om litt, "ny" krydderhylle jeg har arvet hos min kjære morfar er kommet opp, familieplanleggeren som henger under er ikke noe pen men vi er helt avhengi av den for å holde allt under kontroll



nytt nostalgisk skilt jeg også kjøpte i går, syns det var så søtt og romantisk



har også hengt opp en annen hylle som jeg jeg har fått av min svigerfar :)



har bare satt litt dill og dall i den til pynt




lakket opphenget til kjøkkenredskapene har jeg også fått ferdig, dårlig bilde dette da, begynte å bli tom for strøm på kameraet igjenn :(





sånn ble det altså i ovnkroken min, bedre enn det var før iallefall :)



ble visst litt mere rosa på kjøkkenbenken også gitt






polkadotter til min kjære kjøpte jeg også :)



Nei vet dere hva, mens jeg har sittet her har solen kommet tilbake, jippi og det er meldt 20 grader i morgen så da er det håp om å bli ferdig med malingen så nå skal jeg ut å fortsette, gleder meg til å få vise frem inngangen når den blir ferdig tror det blir kjempefint :)))

Takk så mye for gode ord, håper de snart finner ut av dette med nyra mi for det er så tungvindt å gå sånn !!

Ønsker alle en fortsatt fin kveld

post signature









4 kommentarer:

  1. Så koselig du har fått på kjøkkenet med masse små koselige detaljer.
    Gleder meg til å se inngangspartiet og fargen dere har valgt på huset var flott.
    Ha en riktig fin kveld.:)

    SvarSlett
  2. Jeg håper de finner snart ut av det med nyren din, det er ikke noe greit å gå å ha vondt slik å ikke vite hva det er for noe.
    God bedring:):)

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har kjøpt og fikset.Jeg har lik tavle men den så finere ut slik du hadde den, men vanskelig med praktisk og fin:)Morsomt når du skriver at du har kjøpt den i Sandnessjøen.Jeg kommer netopp derifra på ferie nå og det var en veldig fin interiørbutikk der ja som jeg også måtte shoppe litt..Klem Linn

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har kjøpt inn!
    En sånn oppslagstavle står på ønskelisten min også :)
    Ser dere får fin farge på husveggen. Også så fin skråningen mot parkeringen deres blir :)
    Klem Lene

    SvarSlett