tirsdag 19. juli 2011

Vårt "nye" inngangsparti :))

Hei på dere :)
I dag våknet vi opp til tykk iskald råskodde, skikkelig guffent vær, men plutselig skinte det av å vi har hatt nok en strålende dag med sol fra skyfri himmel å lite vind :)
Jeg har bare koset meg i sola å slappet av med siste finish i inngangspartiet :) Så deilig å være ferdig, jeg har nå malt veggene og listene to strøk, til og med muren har fått litt oppfrisking :)

Så her kommer et bilderas av det ferdige prosjektet, først et "før" bilde av frokostkroken


å sånn ser det ut nå









mitt gamle vaskebrett henger ute til pynt på sommeren



To sommerkjoler henger til lufting og pynt for anledningen, ellers henger det stort sett regnklær og kjeledresser her



"før" bilder av trappepartiet






slik ser det ut nå, eneste som mangler er dørlistene



Sprossen jeg har hatt inne har nå blitt hvit og pryder nå her



litt søt rosa pynt på bordet



å så har jeg hengt en nydelig kjole min kjære mamma har strikket til Ronja snuppa, den er for liten nå så da er det jo greit å bruke den til noe fornftig, he,he :)



Thorben og jeg har også vært ute å syklet i dag, å da måtte han jo plukke en stoor bukett blomster til meg, vet jo hvor glad jeg blir av det, siden jeg er allergisk mot pollen måtte de denne gang stå på trappa, men der passet de jo fint



 å til slutt et par bilder av Divaen vår som er helt utsått av varmen stakkar






Ja hva syns dere da ???
Jeg ble kjempefornøyd med hvordan det ble, utrolig hvor mye en farge kan forandre allt egentlig :)
Nå gleder jeg meg bare til å ta fatt på huset også, men det spørs om vi får tid til det i år :)

I morgen skal min kjære på kontroll i Bodø og jeg skal være med, er veldig spent på hvordan det ligger ann, men håper jo selfølgelig på det beste <3

Regner med det blir en bytur også med besøk på Kremmerhuset så vi får se om jeg finner noe spennende :)

Masse velkommen til nye følgere å tusen takk for gode ord :)

Ønsker alle en fortstt fin kveld og en god morgendag

post signature

















9 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig det har blitt:) Fargen dere har valgt var midt i blinken og detaljene, spesielt de rosa, passet helt perfekt.
    Du har god grunn til å være stolt nå ja:)
    Søøøte lille divaen da!!!
    Håper du har en fin kveld.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Det var stoor forandring, kjempefin
    den nye fargen. :)) Så flott du har pyntet
    og.
    Våkna til skodde her også,men sola har bare
    vært fremme toppen en time.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Så fint og koselig med ny farve, du har pyntet opp plassen veldig koselig =) Klem

    SvarSlett
  4. Du har all grunn til å være fornøyd! Det ble jo bere kjempefint!
    Fin farge og lekker pynt:)
    Lykke til i morgen.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. SÅ fint det ble!!! Er det ikke rart at ny farge kan gi så stor forandring !! Kjempe søt pynt du har og den vindussprossen var kjempe fin ;o))))

    STOR klem Elisabeth ;o)

    SvarSlett
  6. Dette ble skikkelig koselig! Og husfargen deres er så fin. Får lyst til å bytte farge på vårt også.
    Håper dere også har bra vær idag, så dere kan kose dere ute i den fine hagen. Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  7. For en nydelig forandring!! Lett og lyst og med så mange fine og koselige ting du har til å pynte med:) Likte veldig godt det grønne bordet og den strikkete kjolen, herlige farger som passet godt til den nye lyse veggen. Kjempesøt diva:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  8. Hvor er det blevet flot - smukke billeder.
    Ha´en god onsdag aften
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  9. Så utrolig koselig dette ble med så gjennomførte detaljer :)
    Kjempefint en plass å riktig kose seg på..
    Får bare håpe varmen og godværet kommer tilbake igjen til helgen.
    Håper skiltet faller ismak :)
    Så søt vovsen som koser seg der,hvilken rase er det ?
    Ha ei fifin helg
    klem

    SvarSlett