mandag 25. juli 2011

Om tragedien og en gave !

Hei alle sammen !
Som de fleste av dere har jeg tilbragt de siste dagene mere eller mindre framfor tv skjermen :(
Det finnes ikke ord for den tragedien som har rammet landet vårt for ikke snakke om alle liv som har gått tapt <3
Hva i alle dager kan få en mann til å begå disse forferdelige handlingene mot så mange uskyldige unge ???
Min mening om han egner seg ikke på trykk å der tror jeg de aller fleste er enige :(

Har egentlig ikke orket å gjøre så mye for tv bildene har surret i hodet på meg hele tiden, men tenkte jeg skulle vise dere en gave jeg fikk i posten like før helgen !

Gaven har jeg vunnet på giveaway hos Sissel som har den kjempefine bloggen Daisys home, om dere ikke har vært innom henne så bør dere absolutt ta en titt for hun har det kjempekoselig :)

Den var fint pakket inn med koselig hilsen og et vakkert hjertekort fulgte med


inni var dette kjempesøte skiltet






Tusen hjertelig takk til deg Sissel, jeg ble kjempeglad for gaven og har allerede funnet plass til det men har bare ikke kommet meg i gang med bildetaking enda :)

Bodøturen til min kjære gikk sånn høvelig, ikke så bra som vi håpet på men vi må bare ta det som det kommer <3

Nå skal jeg se om jeg finner litt energi til å gjøre noe fornuftig, skal ha bursdagsfeiring til helgen å huset er ikke akkurat klarert til besøk på nåværende tidspunkt !!

Ta godt vare på hverandre, man vet aldri hva morgendagen bringer <3

post signature




3 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Tillykke med din fine gevinst.
    Jeg har også set rigtig meget tv de sidste par dage,og har fulgt med i den tragedie der er ramt i Norge.
    Har tænkt på alle de unge der har mistet livet, de pårørende der har mistet en de holdt af, og jeg har tænkt meget på mine norske blogvenner.
    Håber det bedste for alle, og at der ALDRIG må ske sådan en tragedie igen.
    Ha´en god mandag / uge.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. Ja, man har ikke ord for tragedien som rammet landet vårt. Ord strekker ikke til.

    Ser at det ramler inn gevinster fra alle hold. Så heldig du er som har sånn vinnerlykke.

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Så bra at premien falt i smak :)
    Og takk for fine ord ifra deg...

    Ja, det som har skjedd er helt ufattelig og tragisk. Blir så en må følge med på tv og i media hele tiden.
    Men er vel også viktig å komme seg i den vanlige hverdagen igjen.
    Så skal forsøke meg på et blogginlegg i løpet av ettermiddagen.
    Vi blogges
    klem

    SvarSlett