tirsdag 5. juli 2011

Stemningsbilder fra en nyvasket spisestue :)

Hei på dere :)

I dag har jeg vært til frisøren å fått av litt hår, deilig at det ble litt lettere :)
Ellers har jeg fått vasket stua til vi får besøk, er så godt at helgevasken er ferdig, så jeg har fyrt lys å koset meg i dag siden sola lar vente på seg :)

Bilderas fra spisestua i dag



























Nei nå skal jeg hive på kaffen til besøket vårt, tusen takk for kommentarer fra dere alle :))

Håper dere får en fin kveld, for meg er det fruene og medium som gjelder

post signature


9 kommentarer:

  1. Heia
    Skikkelig kos og romantisk stemning hos deg !!
    Og takk for at du minnet meg på frisør. Jeg er litt på impuls der jeg, og når jeg selv vil til frisøren skal det skje samme dag og da er det ikke enkelt å komme til..Skal bestille i morgen...
    Kos dere.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra spisestuen! skikkelig romantisk landstil over det hele:) koselige kjøkkenstoler:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Hei Mette!

    Så koselig i spisestua deres!:)
    Masse flotte detaljer, å du har såå masse fine duker♥

    Kos deg med besøk!
    Klem Jatte♥:)

    SvarSlett
  4. Så koselig spisestue,du har så
    mange fine ting. Liker fargen
    på veggene og. Kjempefin madonna
    i tidligere innlegg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  5. Så koselig det var i spisestua di,kjempe fint.
    Likte godt spisestolene dine og all pynten som du har:)
    Jeg kjenner igjen den radioen som du har på skjenken..mine foreldre hadde en slik en.:)
    Ha en super tvkveld.

    SvarSlett
  6. Veldig koselig spisestue. Flotte detaljer:)

    SvarSlett
  7. Hei og hopp!
    Så koselige bilder=)! Et nydelig hjem du har! Så mange flotte skatter=). Vi fikk endelig litt sommer på besøk i dag, det gjorde godt for kropp og sjel=)!

    Ha en herlig uke videre!
    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Så koselig dere har det! Nydelig pyntet spisestue!

    Spennende at dere skal være med å teste skolesekk!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  9. Så fin og koselig spisestue du har! Nydelige detaljer! Veldig flotte bilder du delte med oss :)
    Ønsker deg en fin dag!
    klem fra frieblonder

    SvarSlett