mandag 2. april 2012

Da var konfirmasjons dressen klar :)



Å det ble rosa skjorte på årets konfirmant Bendik :)


Å det var konfirmanten selv som valgte rosa, til mors glede :)


Sort dress, grå vest og rosa skjorte passet kjempefint sammen :)


Å så var vesten så tøff bak, med sorte og hvite ruter :)


Så nå gleder vi oss bare til 6. Mai når finstasen skal på :))


Så må jeg få takke for alle gode ord ang. min kjære svigerfar <3
Han kom hjem fra Tromsø i går, men skal ta det helt med ro en stund så er det meningen han skal blokke flere årer når han kommer til hektene igjenn. Å vi er bare utrolig lettet over at det gikk så bra med tanke på hvor alvorlig dette var :)

Ellers har jeg vært hos en venninde å funnet meg noen fine skatter, skal komme tilbake til det om ikke så lenge :)

Håper alle nyter fine påskedager 

post signature









9 kommentarer:

  1. Så flott konfirmasjonsdress, blir en skikkelig kjekkas i denne på den store dagen :)
    Ønsker deg ei finfin påske med masse kos.

    Påskeklem frå meg :)

    SvarSlett
  2. Dette blir en staselig konfirmant !!
    Råflott med rosa til svart :)

    Så bra det går fint med din svigerfar.

    Håper dere får en fin påske :))
    Klem heidi

    SvarSlett
  3. Virkelig flott dress,fint med slik vest under ♥
    Du har litt å henge fingrene i du da fremover :))

    Kjekt å høre at det går bra med svigerfaren din ♥

    Påskeklemmer fra Bente

    SvarSlett
  4. Så flott dress - dette blir bra!
    Kult med rosa skjorte også!
    Ønsker deg en riktig god påske!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  5. Kjempefin dress :) artig at han valgte rosa, det er tøft gjort. Godt å høre at svigerfaren din er på bedringens vei.
    God påske til deg og dine Mettemor :) klem fra meg

    SvarSlett
  6. Ser ut til at det blir en flott konfirmant. Nå må dere ha en riktig god påske. Kos dere selv om vinteren er tilbake. Får håpe den er kortvarig. ;)

    SvarSlett
  7. PERFEKT :o)) Bendik bi supertøff :o)) Klem

    SvarSlett
  8. Stiliiii! Aldri i verden at min kommer til å velge rosa. Men peoroleum er fargetemaet så jeg får håpe vi finner noe a la det. Vi skal på shopping rett etter påske. Det blir spennende.:)
    God påske!

    SvarSlett
  9. For en flott dress! Og vesten var råtøff :)

    Godt å høre at svigerfaren din er bedre:)
    Gleder meg til å se de nye skattene :)

    Fortsatt god påske!
    Klem Lisa:)

    SvarSlett