mandag 16. april 2012

Ny plass for tallerkenhylla :)

Er fremdeles i forandringsmodus her i hjemmet, så her får ting og tang stadig nye plasser, å denne gang er det tallerkenhylla som har flyttet på seg :)
Den hang tidligere over sjenken i spisestua, å nå er den kommet opp på hylla min kjære lagde til meg, over ovnen :)


Har hele tiden plagdes med å pynte å stæsje denne, men nå er jeg sånn høvelig fornøyd :)
Dette gamle serveringbrettet kjøpte jeg på loppis for noen år siden,


kransen er fra Nina i Paradiset :)


Å disse fatene er også loppisfunn, det minste fant jeg denne helgen, kjøpte også litt annet småtteri men det får jeg vise senere :)


Har også en skatt til jeg skulle vise dere, men har ikke funnet rette plassen enda, men bilder kommer ganske snart :)


Nå skal jeg ut å nyte det deilige vårværet vi har nå får tiden, håper på å få litt farge til konfirmasjonen :)


Så da ønsker jeg alle ei fin ny uke

post signature










15 kommentarer:

  1. Heisann:)
    En søt liten tallerkenhylle,passa fint på hylla over ovnen den:) fint å fynte med gamle fat, syntes du hadde så fine små duker der:)
    her fikk vi en skikkelig nedtur i dag, et lass med snø har kommer, men småtuppene og jeg koser oss inne:)
    ha en flott dag ute og en innholdsrik ny uke;)

    klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Det ble fint :) Mye fint du hadde pyntet med :)

    SvarSlett
  3. Det er jammen ikke lett med disse tallerkenhyllene,trodde ikke det skulle være så vanskelig,hi hi
    Luxus problemer ??
    Synd det ble kjempefint i hylla de :))

    Kos deg i sola ♥

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Morsomt å flytte på ting - og forandre pynten... Gjør det ofte selv, og sparer endel penger på det... I perioder... :-)
    Veldig fint med tallerkenhylla over peisen!
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem,Marianne.

    SvarSlett
  5. For ei søt lita hylle og du
    har pyntet den kjempefint syns
    jeg. Koselig med forandring,
    det blir en del av det her og hihi.
    Ha en fin dag Mette.
    Klem.

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så kjempe fin den ble der:) også herlig med alle de nydelige nips:)
    Ha en god kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Flott hylle som du hadde pyntet fint. :)
    Har een hylle som jeg strever litt med jeg også. ;)
    Ha en fin uke Mette.
    Klem

    SvarSlett
  8. Så fin tallerkenhylle :) Og nydelig pynt :) Alltid moro med loppisfunn :)

    Ha en fin mandagskveld :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  9. Tallerkenhylla vart fin den.
    Flott stæsja med fat og duker. Lekkert!

    Ha en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  10. Koselig tallerkenhylle!
    Flott å plassere fine loppisfunn der :)
    En tallerkenhylle står høyt på min ønskeliste ja ;)
    Til lørdag skal jeg på loppis, håper å finne noen fine skatter da!
    Ha en fin uke:)
    Klem

    SvarSlett
  11. Så fint med tallerkenhyllen der...og koselige saker du pynter med !!

    SvarSlett
  12. hallojsan goaste!!

    Visst är det väl härligt att flytta runt på sakerna..de känns som helt nytt sen..billigt och bra!! Ser att det är konfirmation på gång..då har du en hel del att förbereda..Lycka till med köksrenoveringen sen!!

    Kram Sanne

    PS: Tack goaste för fina ord om vårt ommålade kök..det värmde DS.

    SvarSlett
  13. kjempefint pyntet på hylla di:) Men det er ikke alltid like lett å stye sånne hyller nei:P Du er en Loppefrøken du og ja;) Det finns så masse herlig på loppemarkedene..sånne ting man ikke tror at folk kan gi ifra seg! Bra for oss:D

    Klem

    SvarSlett
  14. Hei Mette! Det ble veldig vakkert. Så fint med de helt duse fargene og sølvfatene sammen. En fryd for øyet var det:) Blir spennende å se hva skatt du har funnet igjen:) Jeg følger med:) Ønsker deg og dine en kjempefin helg. Klem Ellen.

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder, Mette. Hylla var kjempefin.

    Klem

    SvarSlett