onsdag 11. april 2012

Litt forandring :)

Hei på dere :)
Ble vist en lengre påskeferie fra bloggen enn planlagt,  men vi har nydt påsken godt med både ski, ake og grillturer sammen med familien i sol noen dager å snø noen dager, men påskeferien har uansett vært topp både for store og små :)


Men nå er hverdagen kommet, å jeg styrer å forandrer litt hjemmet som dere ser :)
Kirkestaken er flyttet på skapet i stua,


å så har jeg satt opp noen speil, ser flere av dere har så nydelige kaminspeil å det står høyt på ønskelisten min, men imellom tiden får disse duge :)


Det lille speilet var i huset da vi flyttet hit å det har som dere ser vært orange, selve speilet har falt litt ut av rammen men skal prøve å lime det på plass så det ikke vises så veldig godt :)


Klokka som henger på speilet er Tommy`s, den har han arvet etter Oldefaren :)







Ellers holder jeg på å få de andre skattene mine på plass, den ene kan skimtes i et av speilbildene ovenfor, bilder kommer snart :)

I kveld skal jeg og storesøster til mamma for å spille radiobingo, det er noe jeg ikke har gjordt på mange år så det blir jo spennende, å kanskje har vi flaks og vinner :))

Takk for gode ord å fortsatt fin uke til dere alle


post signature














5 kommentarer:

  1. Hei!

    For noen herlig bilder:) elsker madonnaer også så koselig å henge frem minner:) dette likte jeg godt:)
    Tusen takk for koselig kommentar du legger inn til meg:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, Mette! Liker så godt den kirkelysestaken din, den er nydelig :)

    Så koselig med radiobingo med storesøstern og mammaen din - kos dere der :)

    Ha en fin kveld på besøk :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  3. Hei,

    Så fine bilder! Den kirkestaken der er SÅÅÅ fin!

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder - liker også kirkestaken din veldig godt!
    Morsomt å få til noe nytt med det man har...
    Ønsker deg en fin torsdag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  5. Så fint det ble på skjenken din. Elsker kirkelysestaken din, en slik har jeg ønsket meg lenge. Kjempefint med speilene og den gamle klokken.

    Etter å har blitt kastet inn i bikinisesongen litt ekstra tidlig i år så jeg STORE behov for litt innstramming i matinntaket. Det går fortsatt fint og i kveld skal jeg på spinning :-) Hvis ikke bunaden passer så kjøp noen nytt!

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett