fredag 13. april 2012

Fredag og SOL :)

Hei å hå, ja da var det Fredag ijenn å jammen har det ikke meldt sol hele helgen, JIPPI :)
Så denne helga skal nytes godt utendørs tenker jeg, med både turer og hagearbeid :))

Tenkte bare å vise dere et til av skattene jeg fikk av min venninde, å det er denne herligheten (syns jeg da) :)


Enda en gammel slitt dør, var ikke så enkelt å finne plass til den, men enn så lenge får den stå her i vinduet i kose"kroken", syns igrunnen den passet fint her :))


Har hengt bilde jeg fikk av min søster til bursdagen min på den,


å så har den fått nøkkel, har låsen til denne nøkkelen også, men tror ikke jeg får den til å passe på døra :)


En gammel skyttsengel har kommet i vinduet, passet godt til bilde på døra :)




Nå skal jeg gå å se om Divaen vår begynner å komme seg av narkosen, har vært til veterinæren å klippet klør og floker så hun er litt småpjusk, men våkner vel til snart :)

Så med dette stemningsbildet ønsker jeg alle ei solfylt og god helg



post signature















13 kommentarer:

  1. Bare en ting å si: Vakkert! Jeg elsker gamle dører, men det er jammen ikke lett å finne...:-)
    Heldig du er som har fått den!
    Nydelig pyntet også!
    Riktig god helg - nyt det flotte været!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  2. Hei :) Em liten hilsen fra Trondheim i solskinnet idag. En nydelig gammel dør du har fått deg. Koselig å se innom deg.Mange vakre stilleben. Lykke til med konfirmasjonsforberedelser. Nyt finværet i helga. Klem Marianne :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin dør,og flotte bilder. LIKER!
    Ja da var det fredag igjen, den beste dagen i heile uka.
    Faktisk meldt litt sol her og, så helga skal brukast utandørs til hagen. Herlig!

    Ha ei finfin helg, Mette :0)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det er så fint med sånne gamle dører til pynt, synes jeg. Passet godt i kroken din. Ble litt lunere der liksom, og det var kjempefint med bildet på døra. Jaaaa, jeg vil ha sol hele helgen. Har maleprosjekt inne, men tar gjerne lange kaffepauser ute! Ha en toppers fredagskveld og morgendag.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Kjempe fint med bør i stuen:) har selv det, så dette likte jeg veldig godt! Kjempe herlig var den også!
    Tusen takk for utrolig koselig kommentarer du legger inn til meg, setter stor pris på det:)
    Ha en koselig fredags kveld!

    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Innom for å ønske deg en kjempefin helg,
    Flotte bilder,nydelig dør. :)))
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Ei utrolig lekker dør! :)Så stilig :)Jeg har også lyst på ei gammel dør, men ingen har dukket opp i nærheten enda. Fikk enda mer lyst på ei nå da jeg ser hvor fint det ble hos deg! :) Må nok på Finn å titte litt mer ;)

    Håper divaen snart er i farta igjen :)
    Ha ei herlig helg og kos deg :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  8. Ble kjempefint :o)) God helg til alle dere <3

    SvarSlett
  9. Hejsan goaste Mette!!

    Vilken härlig blogg du har!! Din myshörma med fåtöljerna och dörren däremellan gillar jag skarpt!!

    Följer dig nu så vi blir bloggisvänner!! :)

    ha en riktigt härlig helg nu!! Kram Kram Sanne

    SvarSlett
  10. Heldige deg som har fått en så flott gammel dør. Tenk at ikke alle ser hva slags skatt det er:)
    Flotte bilder som alltid Mette. Du har det kjempekoselig.
    Håper du har en fin fredagskveld.
    klem fra meg!

    SvarSlett
  11. Hei Mette!
    Koselige ord fra deg hos meg ;)
    Nydelige bilder fra kosekroken din!
    Stilig dør!
    Heldige deg som skal på loppis.
    Jeg skal neste helg og jeg er bare superklar :)
    Kos deg!
    Klem

    SvarSlett
  12. Herrefred, så mye vakkert! Døren er jo et smykke, og såå dekorativt med den flotte nøkkelen, da! Sukk. Er litt små misunnelig, kjenner jeg ;-) hihi!
    Vakre bilder ellers også- som alltid ;-)

    Ha en fin helg!
    Klemmer

    SvarSlett
  13. Kjempefin dør:)
    Var veldig dekorativ i stua:)

    Nyt helga!
    Klem Gitte

    SvarSlett