søndag 29. april 2012

Liten pause



Hei på dere :)
Ja her er det lite blogging for tiden, å nå blir det enda en liten pause !
Min kjære sliter med sykdommen å med konfirmant neste helg kjenner jeg at jeg begynner å bli litt sliten jeg med :(

Tenkte bare å vise dere den siste skatten jeg fikk hos min venninde for en stund siden, det var hos henne jeg hentet begge dørene også :)


Det er altså denne gamle vindusrammen som har fått plass på veggen i spisestuen :)
Den er herlig slitt å jeg har sprayet litt hvit lakk på den, det gamle lommeuret jeg har hengt på har tilhørt min morfar å det er Tommy som har arvet det :)


Har forandret litt på sjenken også så her kommer et lite bilderas mens jeg er i siget :)


Min skjønne madonna er kjøpt hos Nina i Paradiset, salt og pepper bøssene fant jeg på loppis forrige helg :)


Bestikk kassen rommer Hardanger- serviset jeg og min kjære fikk da vi giftet oss i 99 <3


Fugleburet har jeg fått hos min snille storesøster, en liten sukkulent har fått plass inni det :)




Så må jeg få ønske nye følgere hjertelig velkommen til meg, håper dere henger med selv om det blir litt opp og ned her inne en liten stund <3



Da ønsker jeg alle en fin ny uke og tid framover, plutselig er jeg tilbake <3

post signature
















12 kommentarer:

  1. Lykke lykke til med forberedelsene dine Mette ♥
    Ikke rart du blir sliten ♥

    Så fint du har pyntet, virkelig fint :)
    De salt og pepperbørsene dine var nydelige ,tenk å finne slike på loppis :)

    God søndag til deg ♥

    Klem & Smiiil fra meg

    SvarSlett
  2. Hei Mette.

    So leit at mannen din er sjuk.Ønsker han god bedring!
    Og masse lykke til med konfirmasjonen:)Forstår godt at du må prioritere og ta deg ei lita pause.Er her når du er tilbake♥

    Nydelege bilder du viser Mette. So flott med dei vindua over sjenken!!!Og alt det andre vakre du har.....du er berre knallflink å pynte:)

    Ta vare på deg sjølv kjære deg♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Hei vennen.
    Skjønner godt at du er sliten,
    ta deg en god pause og kom tilbake
    når du føler for det. Jeg har heller
    ikke bloggelyst for tiden,vurderer å
    slutte, får se hva det blir til.
    Skjønne bilder du viser. :))
    Lykke til.
    Stor klem fra Mette.

    SvarSlett
  4. Hei skjønne Mette <3

    Ikke rart du er sliten. God bedring til mannen din <3
    Og lykke til med konfirmasjon :)

    Skjønner så godt at du tar deg ei pause <3

    Nydelige bilder du viser - og herlig vindusramme du har fått :)

    Ha en fin søndag:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder - koselig er det hos deg!
    Tror ikke du skal tenke på at du må rekke mer enn det du har akkurat nå - det er nok med konfirmasjon og en mann som trenger litt ekstra omsorg.
    Tror jeg snakker for de fleste når jeg sier at vi ikke blir borte - selv om du har behov for å gjøre andre ting akkurat nå.
    Masse lykke til med forberedelser - og alt det andre du har å styre med. <3
    Ønsker deg en god søndagskveld!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
  6. Flotte bilder, Mette. Ta deg en pause, du. Skjønner godt det kan bli litt mye. Lykke til medforberedelsene.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Hei!
    Utrolig koselige bilder, jeg elsker gamle vinduer de er herlig:) også flotte loppis funn.
    Ønsker deg lykke til med forberedelsene og god bedring med mann. Det andre kommer igjen senere, det er tross alt andre ting som er viktigere en blogging nå.
    Pass på deg selv og dine:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  8. God søndagskveld:)
    Nydelige bilder du viser, skikkelig heldig med loppisfunn av salt og pepper bøssa:)

    Håper så innderlig at mannen din blir bedre snart, og konfirmasjonen blir en hyggelig feiring. Du må for all del ikke kjøre trøtt å gå tom for krefter, ta deg en god pause fra alt som ikke er viktig, familie og helsa kommer alltid først i rekka. Vi som elsker bloggen din, er her også når du har fått tilbake lysten og overskudd:)
    Ta godt vare på deg og dine:)

    klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Hei Mette :)
    Nydelig bilder fra spisestova di!
    Ønsker deg og dine masse lykke til med forbredelser og konfirmasjon. Håper din kjære blir bedre og at konfirmasjonsdagen blir en fin og minnerik dag for familien♥

    God klem fra meg

    SvarSlett
  10. Hejsan!

    Vad roligt att du vill följa min blogg och vilka snälla ord du skrev.
    Det var kul att du tittade in till mig för nu hittade ju jag till dig:)

    Kram Susanne

    SvarSlett
  11. Hej Mette.
    Lige inde for at kigge på din blog og læse om alt er vel.
    Tillykke med Jeres søn konfirmation.
    Mange flotte ting du viser.
    Kan se at du har holdt en lille blogpause - det kan vi alle trænge til en gang imellem.
    Ønsker dig en god dag / god uge.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett