tirsdag 3. mai 2011

God kveld i stua :)

Hei på dere :)

Her er det liten tid til blogging for tiden, holder mest på ute å nyter go været å så er det disse konfirmasjons forberedelsene da, men tror vi er ganske i rute :) å når jeg i tillegg har blitt "småbarnsmor" igjenn med nattevåk sier det seg selv at bloggen blir litt nedprioritert, men lover å komme sterkt tilbake :)

Har i kveld vert på foreldremøte for Thorben gutten som blir førsteklassing til høsten, herlighet så fort tiden går, blir en spennende tid men han får en fin klasse å kjempegreie lærere :))

Ute er det støyping og litt maling som pågår, bedet mitt begynner å ta form, å her blir det snart å plante masse blomster


det blir bed på begge sider av trappa



her hvor stien går til vedskjulet skal det legges heller, vi håper å få det til iløpet av morgendagen



så blir det likedan sti til klesstativet fra trappa



Jeg bare gleder meg bare til å få begynne å plante å styre når vi blir ferdige :))

Nå er det vel fruene på tv etterfulgt av Medium som jeg også må få med meg hver Tirsdag :))

Skal prøve å få besøke dere innimellom slagene, men blir vel bedre tid over helgen tenker jeg :)

Ha en fin Tirsdagskveld

Klem Mette :))



1 kommentar: