mandag 16. mai 2011

Litt huslige syssler :)

Hei på dere :)

Gråvær i Brønnøysund i dag så jeg har gjordt litt forfallent husarbeid, støvtørking, rene duker og quilter er ferdig nå er det bare resten igjenn :))

Ble litt mere sommerlig preg på stua





spisestua har også fått seg en omgang med kluten



har ikke fått malt verandadøren enda, er ikke helt på topp for tiden men det kommer seg nok



sommer i tallerkenhylla



kjøpte disse skjønne serviettene sist jeg var i Mosjøen



Nå skal jeg fortsette mens energien enda henger med :)
I kveld blir det stryking av skjorter å så skal jeg lage snitter til 17 mai feiring på salhus skolen i morgen :)

Tusen takk for koselige kommentarer, så håper jeg alle får ei kjempefin 17 Mai feiring i morgen :)

Klem Mette :))

3 kommentarer:

  1. Hei Mette :)
    Koselig hos deg og fine bilder du viser :) Her har jeg nettopp satt meg ned og skal prøve å
    lage et blogginnlegg før det blir for sent :)
    Huset er vasket og ryddet, og jeg føler meg som
    en oppvridd vaskeklut, hehe... Ønsker deg en
    superfin 17-mai feiring, kos deg masse ღ
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei Mette!
    Tusen takk for kjempehyggelig hilsen:) Neste år så regner jeg sterkt med at jeg triller vogn på 17 mai. Det blir litt emosjonelt når en står og ser på alle de glade barna.
    Så fine bilder du viser:) Det er så rent og gjennomført alt sammen. Uff, så minte du meg på at jeg har masse støvtørking som venter på meg. Hehehe..
    Håper du får en fin dag.
    Klem Elin!

    SvarSlett
  3. hei:)
    takk for fin kommentar på bloggen min,jeg er ganske ny her så blogge siden min er ikke så fin enda:)
    kjempe fin blogg med masse fint,legger meg til hos deg:)
    ps.tror du har dettet ut av mine følgere,for du ligger ikke der:( tror det har vært noe når de hadde bloggene nede:(

    SvarSlett