lørdag 21. mai 2011

Ny header :))

Jippi jeg har fått ny header å er bare så fornøyd, syns den ble skikkelig fin :))
Var innom bloggen Mitt Landliv  i går å der hadde hun trekning på gang, skulle hjelpe 5 av de som kommenterte innlegget hennes med å lage ny header :))
Så i dag fikk jeg mail fra henne, hun hadde bestemt seg for å hjelpe alle de som hadde kommentert, snakk om å være snill da :)))
Dere må virkelig ta en titt hos henne for hun har en kjempefin og koselig blogg :))

Så jeg sier bare tusen hjertelig takk for hjelpen :))

Å så ønsker jeg dere alle ei kjempegod helg

Klem Mette :))

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny header.
    Den ble kjempefin! :)
    Veldig snilt av MITT-LANDLIV å hjelpe alle. :) :)
    Ønsker deg en fin lørdagskveld. :)

    SvarSlett
  2. Fin header du har fått! :-) Ha en fin søndag, og ny uke!! KLEM

    SvarSlett
  3. Hej - og velkommen til min blog. Jeg håber, du vil finde fornøjelse i at følge den :-)

    Jeg kan godt forstå, at du er glad for din nye header. Den er bare flot. Må lige ind forbi bloggen, du skriver om.

    Hav en dejlig søndag
    Birgitte

    SvarSlett