torsdag 19. mai 2011

Vår 17 mai :)

Hei på dere :)

Formen har ikke vært på topp i det siste men nå har jeg fått medisin mot nyreinfeksjon så jeg håper det hjelper på,  har vert plaget med nyresmerter og infeksjoner siden jeg fikk knust en sten i 2006 så nå er det på tide at de finner ut av det :(

Men her kommer altså et glimt fra vår 17 mai feiring som var en ganske kald og våt fornøyelse,
Thorben og Ronja hutret og frøs mens vi ventet på å gå i barnetoget



hver sin nye paraply for anledningen



etter toget var vi på salhusskolen på kafe, kaker og brus måtte til



<3



konfirmant-kullet hadde ansvar for kafeen i år og Tommy stod i pølseboden hele formiddagen



han viste seg å være en kjempeflink selger



litt avslapping på han også



Etter kafeen bar det til svigermor på kjempegod middag å deretter til min kjære mamma på kaffe og kaker igjenn, å bunaden ble bare trangere og trangere så her må det et skippertak til før sommeren setter inn :))

Allt i allt hadde vi en kjempefin dag selv om været var guffent, koste oss med familie og venner, men da kvelden kom var alle ganske utslitte så det ble ingen senkveld på oss nei :)

Ønsker alle en fin Torsdagskveld videre

Klem Mette :))

3 kommentarer:

  1. Hei Mette,
    Kjempehyggelig at du ville være med på giveaway hos meg :)
    Og kjempehyggelig med nytt bloggbekjentskap - jeg gleder meg til å følge deg videre også!
    Ha en fin kveld :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Jaja, litt trang om livet skal den vel bli på slike dager:) Håper de finner ut av smertene dine, det er uholdbart å gå så lenge..
    Tusen takk for tipset om vann i badekaret. Vi har ikke badekar, men jeg skal prøve med balje. Jeg husker faktisk at mormor fylte badekaret de gangene de dro til syden:)
    Ha en god dag.
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for ein veldig hyggelig kommentar hos meg,så kosleg at du har funne fram til meg:)
    Er så kosleg å bli kjent med nye her i denne blogg verden, kjempefint du har det hos deg,fine bilder:)

    Ynskjer deg ei fin helg!

    SvarSlett