torsdag 2. juni 2011

Regn :(

Hei å hå :)

Her regner det i strie strømmer i dag, ganske sterk vind er det også, bare så hagemøblene flagrer :(

Var en tur på byen i går å da fant jeg meg et skilt jeg syns var litt artig :)


hengte det på kjøkkenet til påminnelse til de små, så nå bare peker jeg på skiltet å de forstår poenget :)






I kjøkkenvinduet har jeg orkideer som stort sett blomtrer hele året, er de eneste blomstene jeg får til tror jeg, virker som de trives godt her i vinduet



nydelige blomster på de, å masse nye knopper




Nå skal vi ordne oss til middag hos svigers, så blir det vel innekos med fyr i ovnen å levende lys til kvelds, litt koselig det og da :))

Ha en fortsatt fin dag

Klem Mette :))

4 kommentarer:

  1. Hihi, for et utrolig stilig skilt!:) Herlig!

    Koselig du har det på kjøkkenet ditt!

    Orkidè er så vakkert, jeg så en BLÅÅÅ nydelig en på Plantasjen her for litt siden, lurer på om jeg må ha meg ett par av dem, var noe av det vakreste jeg har sett♥

    Ønsker deg og dine en fin dag og kveld,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Hei! Så fint skilt!:) Så koselig det var på kjøkkenbenken din!
    Orkideer er fine blomster,de varer utrolig lenge! Bra for meg som er ganske så glemmsom når det kommer til vanning hvertfall,så jeg har noen av de;))

    Ha en fin kveld:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige spor hos meg. Skrev min første kommentar på forrige innlegg.Da ble det to da. Bli med på Giweaway hos meg, ikke for sent enda.

    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og veldig koselig at du vil følge meg:)

    Orkidéer ja, de er utrolig vakre, men utrolig nok så klarer ikke jeg å få dem til å holde:/ Tror kanskje de står for mørkt eller noe. Jeg får prøve å flytte dem til et annet vindu;)

    Ha en flott dag videre, og en god helg!

    SvarSlett