mandag 6. juni 2011

Good morgen :)

Hei å hå :)

Ja i dag er det en skikkelig god morgen, våknet opp til sol å litt varmere vær, hærlig :))
Barna har tatt fri i dag så de får kose seg hjemme å nyte finværet de også :)
Har bestemt meg for å ta fri fra hagearbeid i dag jeg med, så vi skal bare slappe av å gjøre ingenting :))

Har tatt litt sommerlige bilder nå på morgenkvisten, så her kommer et lite bilderas :)



deilig med morgenkaffen her



ikke helt ekte rosentre men pnter opp likevel :)












busk i hagen som jeg ikke vet navnet på, skulle vel vært støttet opp litt kanskje, ser trillebåren har sneket seg med, den står forøvrig alltid parat her i gården :)



barna fikk plantet hver sin stemorsblomst som står til pynt på deres benk



Thorben sin står i en søt sykkel som bestemor kjøpte til han på loppis forrige helg, nydelig blåfarge




Ser forresten at jeg nærmer meg hele 30 følgere å ganske mange besøkende, så det må vel feires på et eller annet slags vis, vi får se hva jeg finner på :))


Håper alle har en like fin mandag som oss, kos dere å nyt godværet til de som har mulighet til det :))

Klem Mette :))




5 kommentarer:

  1. Så fin den sykkelen var:) Her er det skikkelig regnvære i dag, så her blir det innedag.

    Ha en flott dag i solen:) Og gratulerer med så mange følgere og lesere:)

    SvarSlett
  2. Så fint du har det i hagen! Veldig koselig.
    I Kristiansand har det vært skikkelig buldrevær og styrtregn i dag. Gjorde godt for hagen:) Ser alt er grønnt og fint. Og været begynner å lette nå:)

    Ha en fantastisk solskinnsdag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Å, så fin den sykkelen var med blomster.

    Klem

    SvarSlett
  4. Å så fint du har det ute! :-) Kjempekoselige bilder!!!
    Ha en kjempefin dag.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Hei Mette. Så koselig du har gjort det på uteplassen deres:) Melkespannet og tretønnene var lekre! Jeg fikk minner fra barndommen da jeg så den sykkelen, jeg hadde en slik når jeg var liten:)) De var populære på 80tallet:) Ønsker deg en kjempefin helg. Klem Ellen.

    SvarSlett