lørdag 18. juni 2011

Lørdag, sol og pakke i posten :)))))

Lørdag, sol og pakke i posten, kan det bli bedre :)))
Her har vi nydt hele dagen i hagen, barna har badet å vi har bare slappet av og koset oss :)

Som dere kanskje husker så vant jeg giveaway hos Nostalgia forrige uke, å i dag kom pakken i posten jeii :))

Premien var en post it bok fra Cath Kidston, men supre Nostalgia hadde pakket en masse andre lekre ting sammen med boken


boka var bare kjempesøt



i tillegg var det en utrolig fin kurv i en nydelig blå/turkis farge



pluss en søt blyant, to fyrstikkesker fra greengate, søtt lommespeil, duftelys i nostalgisk stil og et fint blomster kort



jeg ble helt målløs da jeg åpnet pakken, for en premie sier jeg bare



Tusen hjertelig takk til Nostalgia, lurer på om hun har vært å smugtittet på hva jeg liker for gavene var helt perfekt etter min smak :)))

Nå skal vi grille på verandaen og avslutte en helt utrolig flott dag :)

Håper alle har det like fint som meg og masse god helg til dere

Klem Mette :))

4 kommentarer:

  1. Kjempe fin gave du har fått i posten.Kos deg med den.
    Vi har også hatt en strålende flott dag med varme og sol,deilig.
    Vi har også fått grillet og det er kjempe kos.
    Bading har det ikke blitt, da minste jenta vår ikke er helt i form.
    Ha en flott kveld og kos deg masse med grilling.:)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at tingene falt i smak :-)

    Ønsker deg en fortsatt fiiin helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Tillykke med de fine ting du fik (Giveaway) fra Nostalgi.
    Skønt med en dejlig solrig dag - vi havde regnvejr i går.
    Ha´en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  4. Så mye fint =) Heldige deg =)))

    SvarSlett