søndag 19. juni 2011

Nok en herlig dag :)

Hei på dere :)

Vi har hatt nok en herlig dag her i Brønnøysund, deilig meg sol og badetemperaturer :)
Barna har badet i ett å spist is og jeg har fått klipt plenen og i en skråning over muren hvor jeg skal legge bark en av de nærmeste dagene, kommer bilder derfra når jeg blir ferdig :))

I går hadde jeg besøk av en god vennine, som hadde plukket en nydelig bukett med syriner til meg



de ble satt til pynt på rundbordet mitt i kroken hvor vi for det meste sitter



deilig duft hele huset




Har nå i ettermiddag vært i bursdag til mitt vakre tantebarn Malin som ble 10 år på Fredag, ja tiden går jammen fort :)
Min kjære storesøster har et utrolig vakkert hjem med de nydeligste detaljer, så i dag benyttet jeg sjangsen å knipset en armade med bilder som jeg skal få dele med dere i de neste innleggene mine, å jeg sier bare, gled dere :)))

Min kjære har igjenn dratt til Bodø for å fortsette strålingen, å vi mener å kjøre å besøke han til neste helg, er ikke så enkelt for de små når han er så mye borte, å det begynner å merkes ganske godt nå, derfor tror jeg det kan være bra å komme seg bort en tur til nye omgivelser og kose oss litt ekstra sammen !! 

I morgen skal jeg og Thorben-gutten på sykehuset for å få sjekket en bi-lyd på hjertet, er sikkert ingenting men er greit å få det sjekket siden han hangler og er i dårlig form hele tiden, så vi får se hva de finner ut !!

Ble et langt innlegg dette her, men var godt å få tømt hjertet litt :)

Ønsker alle mine gode følgere og besøkende en fin ny uke

Klem Mette :))




1 kommentar:

  1. Hei Mette :
    Ønsker dere ei ny god uke, og lykke til med alt dere skal gjøre !
    Klem Anne Lise:))

    SvarSlett