søndag 12. juni 2011

Slapp Søndag :)

Hei på dere :)

I dag har vert en slapp Søndag, jeg la meg ca 12 i går kveld å sov helt til 12 i formiddag, helt utrolig !!
Fikk svar på blodprøvene mine før helgen å det viste seg at jernlagrene mine var nesten tomme av en eller merkelig grunn, så nå spiser jeg jern tabelettet og c vitamin til den store gullmedalje, regner med at det er derfor jeg har vært så slapp og plaget med mye hodepine så satser på at energien kommer seg raskt :)



Min kjære og barna er endelig kommet seg hjem, har ikke hatt tlf dekning på fjellet å da greier jeg ikke å roe meg ned før jeg får kontakt ! De har hatt en kjempefin tur, men det var værre med hjemturen for da var det flom på veiene å bare et par min etter at de hadde kjørt over ei bru så for brua til sjøs, så vidt de berget seg og Bendik og bestefar måtte snu å kjøre en lang omvei !! Skummel opplevelse men nå er alle trygt hjemme ivertfall, Thorben og Ronja dro soveposene med seg inn å fortsatte campingen hjemme :))


Ikke noe nytt på interiørfronten heller, eneste jeg har gjordt i dag er en luftetur med min venn støvsugeren, utrolig hvor mye sand og skitt små barneføtter drar med seg, vi har jo hatt sol i mange dager nå å de har sprunget ut og inn med vann, sand og mye annet, så nå er gulvet rent ivertfall :)






Har bare knipset noen detaljbilder fra stua nå i kveldinga






sanne ord







bestemor koppen



Hvis været kommer seg blir det tur på oss i morgen, hver pinse arrangerse det natursti som heter Torghatten rundt, har gått den et par ganger tidligere så vi får se hva det blir til :)

Håper alle får en fin 2. pinsedag så blogges vi

Klem Mette :))



15 kommentarer:

  1. Takk for fine ord.. Koselige bilder du viser.. Og håper du kommer deg snart, Klem

    SvarSlett
  2. Hei Mette :)
    Koselige bilder ღ slapp og sliten her hos meg
    også :) Skulle lagt ut et nytt innlegg og vært
    på bloggbesøk, men med dårlig form og avstengt
    pc pga det forferdelige lyn og torden som var
    ble det dårlig med det i dag :) Håper været
    blir bedre i morgen, og så ønsker jeg deg en
    god tur rundt Torghatten... Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Fine detaljer... :)

    Håper du blir bedre igjen snart da ♥

    *Klem*

    SvarSlett
  4. Huff, høres skummelt ut med den brua...Kunne gått veldig galt det der!!! Godt du fikk alle velberget hjem!!
    Mange skjønne detaljer du viser :)
    Masse god bedring til deg!
    Klem Tove♥

    SvarSlett
  5. Hei Mette,
    Så skummelt å oppleve slik flom på nært hold!Godt alle er hjemme i god behold!

    Skjønne bilder fra hjemmet ditt!
    Ha en fin pinse videre - håper formen blir stigende,

    Klem jatte♥♥

    SvarSlett
  6. Rigtig flotte billeder - mine fine detaljer.
    Håber at du snart får det bedre- god bedring til dig.
    Ha´en god mandag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  7. Det var bra det gikk bra med de to på brua,skummelt når slike ting skjer.
    Nydelige bilder du har tatt av stua de, med flotte detaljer.
    Ha en fin dag.:)

    SvarSlett
  8. UFF! Dette er ikkje godt..Eg hadde dette problemet tidlegare..
    Håpar at sola kan dukke opp og gi deg energi:)

    Masse fine bilder med nydelege detaljar ♥

    God bedringsklem frå Astrid

    SvarSlett
  9. Så hyggelig det var å være på besøk her inne. Masse flotte bilder å se! Synd å høre du sliter med energien, men er sikker på at jerntabletter og c-vitaminer vil hjelpe deg ganske raskt. Jeg spiser superbra krill olje og har gjort det i over 1 år nå, hjelper utrolig godt på imunforsvaret. Ønsker deg rask bedring og gleder meg til å bli bedre kjent med deg her inne blogglandia:)
    Klem fra Anne Karin

    SvarSlett
  10. Hei.
    Håper du kommer deg fort,ikke godt å være energiløs. Så flotte bilder hos deg,du har så mye lekkert. :) Ønsker deg en flott ny uke.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  11. Hei
    Ikke rart du trenger søvn, jerntablettene vil forhåpentligvis hjelpe deg.
    Masse fine ting du viser her :-)
    Kjekt at du vil være med på min giveaway:-)
    Ønsker deg rask bedring.
    Klem

    SvarSlett
  12. God morgen Mette!
    Detaljbildene dine er utrolig flotte da. Så mye fint du har:)
    Du har helt rett. Det koster mye å skulle kjøpe inn nye blomster hvert år. Greit å ha noe som kommer opp år etter år. Likte ideen din med Timian jeg da. Har planta en, men ikke blandt blomstene. Den hortensiaen er en vanlig en, og den er nyplanta. Jeg har to til i bedet, men de har ikke kommet ordentlig opp enda. Men masse blader. Jeg tenkte også det at en må ha hagehortensia for å at de skal komme opp. Men ingen av mine er det. Leste nemlig på blomsten før jeg kjøpte den og det står at en kan plante den ut. Men dersom den ikke blir bra så prøver jeg meg nok på en hagehortensia neste år.
    Ble langt dette:)
    Håper du får en fin dag.
    Klem fra meg!
    PS: Glemte helt å si at rødt kjøtt, lever og leverpostei er fint for å få opp jernlagrene også. Men det visste du kanskje:)

    SvarSlett
  13. Hei! Så fine bilder du viser:)

    Takk for hilsen hos meg:)

    klem

    SvarSlett
  14. Hei.
    Så godt at du har fått familien hjem i god behold:)
    nå må du spise jern og c-vitaminer og få energien tilbake. Jeg er også tappet for energi, men det er fordi jeg ikke får sove!
    Så mange fine bilder du viser. Mange nydelige detaljer fra stuen din .
    Håper du kommer deg raskt på beina.
    Stor klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  15. Så koselig stue du har:) Klem Julie

    SvarSlett