torsdag 9. juni 2011

I hagen

Hei å hå :)

I dag er det knallvarmt og sol men en forferdelig vind, allt flagrer ute men temperaturen er så høy at det er varmt likevel :))
Har endelig blitt sånn høvelig ferdig med hagen nå, men lurer på et rundt bed jeg så på bloggen til Roser og patina syns det var tøfft så vi får se hva jeg finner på :)

Her kommer ivertfall bilder av hagen nå i dag, portalen er kommet på plass


er litt tomt enda, men tror det blir fint når rosentrærne begynner å klatre, de skal bli ca 2,5m så de kommer til å nå over portalen :)
I bakgrunnen mellom de to husene skal jeg lage hundegård tenkte jeg , så skal trampolina flyttes til nersiden av huset :)



Ble litt for lite grus men det skal være en sti opp her til koseplassen, er mye moll enda men plenen er sådd i på nytt så jeg håper det begynner å bli grønt snart :)

Sånn ble det på koseplassen min, ble kjempefornøyd med benken når den ble hvit, å nok en gang må dere se bort fra rotet i bakgrunnen, holder på å rydde bort ting og tang nå i dag



rosa puter selfølgelig, kjøpt på salg på jysk



litt mere velkommen



flyttet en av trekrukkene hit men planen er å plante en rosa rhododendro






å til slutt min lille hjelper, hun er forøvrig veldig flink til å grave i hagen til matmors store fortvilelse :(




Nei nå skal jeg ut å nyte sola å rydde ferdig, både Thorben og Ronja skal ha besøk med hjem fra barnehagen i dag så da blir det nok ikke gjordt så mye, men vi skal nå kose oss da :))

Masse velkommen til nye følgere, kjempekoselig at dere vil følge meg på min vei :)
Har nå 30 faste bloggvenner å det har jeg tenkt å feire med en liten giveaway, tror ikke jeg rekker det før neste uke men dere må bare følge med :))

Håper alle har en solfylt og god Torsdag

Klem Mette :))



14 kommentarer:

  1. Hei Mette! For en herlig hage dere har, den buen med port var rå-lekker=)! Og så har du verdens søteste gartner hjelp;)!!! Tusen takk for gode ord hos meg, det varmer!

    Ha en fin dag og en herlig helg!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Så koselig du har fått det i hagen:) Kjempe fin portal. Blir flott når rosene begynner å klatre. Gresset blir nok grønt snart skal du se;)
    Nydelig hund..
    Her regner det i dag...det har stort sett regnet hele uka..
    God dag videre.
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Åhh, så vakkert du har det i hagen!!
    Helt nyyydelig!!

    Portalen er jo bare såå skjønn og romantisk!
    Gleder meg til å se når blomstene begynner å klatre! ;)

    Ha en fortsatt fin uke, og tusen takk for gode ord!!

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Kjempe fin portal du hadde der, så fint i hagen din :) ha en fortsatt fin sommerdag :) klemmer

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Det blir såååå fint :o) Og putene du har i benken er akkurat de samme som jeg har på benken på trappa.... hehe ;o) klem fra storesøster

    SvarSlett
  6. Hei
    Herlig blogg du har og den flotte hagen..drømmehage:):)
    Takk for kjempe koselig kommentar på bloggen min og jeg har lagt meg som følger hos deg også.
    Blir spennende å følge hageprosjektet ditt.:)
    Ha en flott kveld.

    SvarSlett
  7. ble rålekkert:O)Skikkelig hot i dag,deilig.
    Snakkes kansje i mårra :-)

    SvarSlett
  8. Hej!
    Tack så mycket för hälsningen hos mig!
    En sån rar hund du har :-)
    Jättefin portal kommer bli jättefint med klätterrosor som jag misstänker blir rosa :-)
    KRAM från mig!

    SvarSlett
  9. Kjempekoselig her hos deg, Mette ღ
    og så flinke dere har vært, og
    portalen blir nydelig med roser
    oppover ღ Kanllvær i går, så utrolig
    deilig :) Ønsker deg en strålende
    pinsehelg, kos deg og nyt dagene ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Hei og tusen tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Det setter jeg stor pris på! ♥ Kjekt at du har lyst å følge meg videre også :) Nydelig med sånn portal...blir kjempefint med rosetre på den :) Så skjønn hund du har også...digger navnet ;) Ha en fin pinsehelg!

    Klem Anne ♥

    SvarSlett
  11. Hei på deg :) og velkommen som følger hos meg. Alltid koselig med nye fjes også så artig å finne nye bloggere. Det var nydelig med den portalen og stein gangene i hagen. Vi har så vidt begynt med stier i hagen. Men det er mye jobb med det.
    Blir spennende å stikke innom deg å se hva du holder på med. God helg. Klem Merethe

    SvarSlett
  12. Hei kjære du. Du har vunnet på min giveaway. Sender du meg din adresse til synh68(at)hotmail.com , så sender jeg pakken til deg :-)

    Klem,Nostalgia

    SvarSlett
  13. Hei! Så nydelig hage dere har, blir nok vakkert med roser rundt hele portalen=) Her er det mange planer på vent, men det er så grått og trist at beisingen må utsettes. Jeg legger meg til som følger. God helg til deg og dine

    SvarSlett
  14. Dejlig have du har - og flot rosenport.
    Ha´en fortsat god pinse.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett