tirsdag 21. juni 2011

Nesten litt flau :))

Hei på dere :)

Har regner det i strie strømmer i dag, men jeg har gode grunner til å smile likevel :))

Nesten litt flaut å skrive dette, men jeg har altså vunnet min tredje giveaway på kort tid, er helt overgitt men selfølgelig mest takknemmelig da :))
Denne gangen har jeg vunnet hos Line Catrin med den vakre bloggen Shabbylishious,
Gaven er hemmelig enda, men er vist en av de nydelige tingene hun lager, for hun er utrolig flink og lager mange vakre ting, absolutt verdt et besøk for de som enda ikke har vært innom henne :))
Så tusen takk til deg Line Catrin :)

Den andre grunnen til at jeg smiler i dag er at jeg har fått pakke i posten :)
Hanne med bloggen Villa Chic holder på å forandre litt på stilen så hun selger mange vakre ting for en billig penge, så dere bør absolutt ta en titt hos henne :)

Jeg kjøpte en liten vakker madonna og et fint skilt


ble kjempefornøyd



så tusen takk til deg Hanne :)



Nå gjenstår det bare å finne en plass til det :)

Ellers har jeg faktisk bakt brød i dag, lenge siden sist men barna savnet hjemmebakt så jeg måtte til pærs, så prøver jeg å komme litt ajour i huset etter godværsdagene, med litt vasking og støvtørking !!

Thorben har dratt på overnattingstur med barnehagen, og jeg er veldig spent på hvordan det går, ikke det beste været men, håper jeg ikke må hente han i kveld for det kan jo være litt skummelt å sove "alene" :)

Flere bilder fra min søsters hjem kommer enten i kveld eller i morgen, må se hva jeg får tid til :)

Minner også om min giveaway, for de som vil melde seg på kan dere gjøre det her :)

Håper alle har en fin dag

Klem Mette :))

9 kommentarer:

  1. Så fine ting du har kjøpt og grattis med vinnerlykke... :)

    Gleder meg til å se flere bilder fra din søsters hjem.

    Ikke så mye annet å finne på enn å sitte inne på dataen i dette været gitt! :(

    Ha en fortsatt fin dag Mette!

    *Klemmer* ♡

    SvarSlett
  2. Tillykke med din giveaway - du må være kommet ind i en stime.
    Flotte ting du har købt.
    Ha´en god tirsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  3. Så bra at noen har vinnerlykke:) Kjempefine ting du har kjøpt. Blir spennende å se hva du har vunnet! Ha en fin dag:) Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Gratulerer med god vinnerlykke! Så hyggelig! Det blir spennende å se hva du får ;-)

    Flott Madonna og fint skilt du har kjøpt!

    Blir imponert når jeg hører om noen som baker brød selv. Så flink du er! Det smaker jo så utrolig godt.

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så gøy. :)
    Fine ting du har kjøpt.
    Flink du som baker brød. :)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag. :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer. :)
    Lekre ting du har kjøpt.
    Gleder meg også til å se mer
    av din søsters hus. Har ikke
    bakt brød siden jul jeg,men
    nå skal det bli andre boller.
    Hjembakt brød eller heimkakabak
    som vi sier er bare herlig.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Jättefin madonna!Grattis till ännu en vinst!
    Du har då tur :-)
    KRAM från mig!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse! Sååå kjekt å vinne, da gitt;o) Veldig fin madonna - den får nok en hedersplass;o)
    Alltid spennende når barna skal på overnatting - spesielt når de er små. Det er mange terskler en skal over både som barn og foreldre;o)
    Ha en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Tillykke med præmien.

    Loftslampen er rigtig smuk og nostalgisk. Jeg måtte bare købe den. desværre er der ikke plads i privaten. Ellers skulle den hænge hos mig :-)

    Hav en dejlig aften

    SvarSlett