tirsdag 8. mars 2011

Gratulerer med dagen :)

Gratulerer med dagen alle damer, er jo kvinnedagen i dag men kanskje ikke så mange som feirer den :))

Her hjemme er vi fremdeles preget av sykdom, Thorben har fremdeles feber å Tommy ligger også utslått på sofaen, tenkte vi var færdig med denne influensaen men nei :(( Må vell bli bedre tider snart !!

Siden barna har vert hjemme er det ikke så mye som skjer, men her kommer et bilde av et vitrineskap jeg har pusset opp, dette skapet har jeg hatt siden jeg var ca 17 år



malte det hvitt å satte nye knotter på å vips så hadde jeg et "nytt" skap :))
Vaskeskapet som står ved siden av er arvet hos en god nabo :))

Nei nå skal jeg hente frøken spjåk i barnehagen

Kos dere på kvinnedagen da, så ses vi :))

Mette :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar