tirsdag 22. mars 2011

Velkommen til oss !!

Hei på dere !!

Her i Brønnøysund laver snøen nå ned for fullt, å det er meldt full storm til kvelden :( lite morsomt men man må bare benytte anledningen til å fyre i ovnen og tenne masse lys :)
Har heldigvis vært på en lang sykkeltur med hunden så hun trenger ikke mere trim i kveld !

Tenkte i dag å vise noen bilder fra inngangspartiet vårt, plages fremdeles med innstillingene på kameraet så det blir litt forskjellig lys på bildene men, sånn ser det altså ut på trappa vår i dag


fastelavensriset barna laget står enda til pynt, blir vel byttet med påskepynt snart :)



ellers er det bare litt midlertidig pynt med lykter, steinene er det barna som har lagt der for de vil også være med å gjøre trappepartiet koselig,he, he :)

postkassen fikk vi i bryllupsgave av et vennepar



bjørkhjertet på døren er det min kjempegode venninde Line som har laget til meg, hun er så kreativ å flink, lager allt mulig mens jeg bare tigger hos henne, he, he :)





Det var dagens bilder, nå skal jeg gjøre meg ferdig med vasking av Thorbens rom, begynte i går å sortere leker å skrot men er ikke så lett når han er med for han har ikke hjerte til å hive noen ting, kan jo kanskje få bruk for det sier han men jeg har nå mine tvil for han samler på allt fra pappesker, tomme eggkartonger å tusjer som er uttørket he, he :))

Takker for koselige kommentarer

Ha en fin dag
Klem Mette :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar