torsdag 24. mars 2011

Hei å hå

Hei på dere !

Er bare en snartur innom for å vise dere at ei av lampene jeg fikk har kommet opp, er en helt vanlig skomaker lampe men jeg likte så godt den buede skjermen å så er jeg glad i bronsje fargen på disse


byttet om plassen på kirkestaken, fant ut at det passet bedre slik



Hengte opp dette nydelige bilde jeg har hatt siden jeg var liten, syns det er så fint å så passet det så godt ved siden av lampen, det ble hengt litt høyt men jeg måtte skjule litt spiker hull (begynner å bli en del av dem nå)



Jepps, det var allt jeg fikk tid til i dag, får se om jeg får opp den andre lampen til i morgen !

Igjenn takker jeg så mye for koselige kommentarer å så ønsker jeg min nye følger fruaskwilhelmsensvilla.blogspot.com  velkommen til meg, ta en titt innom henne hun har et kjempe koselig hjem å en kjempefin blogg :)

Hei så lenge

Klem Mette :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar