søndag 13. mars 2011

SOL:))

Hei å hopp !

Våknet til en strålende solskinn i dag, jippi :))

Er bare innom en snipptur for jeg glemte i går å ønske mine nye følgere masse velkommen å takke for koselige kommentarer :))
Så tusen takk til både min kjære storesøster Hildur og husetvedfotenavhardangervidda.blogspot.com som er en kjempekoselig blogg :))

Nå skal jeg hive meg i kakaokokingen så vi kommer oss på tur, mulig jeg kommer innom senere i dag :))

En strålende dag ønskes alle,

Klem Mette :))

1 kommentar:

  1. Neimen så morsomt at du har funnet frem til meg...eller oss da!
    Jeg er jo som kjærringa mot strømmen når det gjelder snø og vinter om dagen, for jeg huffer meg over om morgenen hvis snøen er borte - å grunnen er (som du heeelt sikkert ser når du sykler forbi) er da kommer alt rot, leire og shit frem... Men det blir vel bra etterhvert!
    Monica

    SvarSlett