lørdag 5. mars 2011

Litt på en Lørdag :)

Hei å hå !!

Godt med helg, etter feiringen i går ble de to minste barna med besteforeldre hjem så i dag sov jeg faktisk helt til 10 å det var godt :))
Har hatt feiring i dag også, så nå er gutten "rik" he, he :)

Tenkte å vise noen bilder av kjøkkenet vårt i dag, kameraet var lite strøm på så det er ikke de klareste bildene, men de får duge.
Her er spisekroken vår, må dra fram bordet når alle spiser samtidig men det går bra


Dette er vårt gamle spisestuebord, å stolene er arvet



Her er ovnskroken, når vi pusset opp skulle jeg absolutt ha allt svart, kan tro jeg angrer i dag





kjøkkeninnredningen er altså heltre eik som jeg har sååå lyst til å få malt hvit, men min bedre halvdel nekter, han syns kjøkkenet er bra som det er :((





rosa å lilla dilla mi preger også kjøkkenet :)



på pipa har jeg satt på wallsticers som jeg har kjøpt hos Nina i Paradiset, hun har drømmebutikken med så mye fint, hennes blogg finner du her http://www.ninasgaleverden.blospot.com/



Så vil jeg ønske min nye følger hjertelig velkommen, hennes kjempefine blogg finner du her http://www.englerulloglavendel.blospot.com/

Ønsker alle ei kjempefin helg videre

Klem Mette :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar