torsdag 3. mars 2011

Litt sykdom i heimen i dag !!

Hei på dere !!

I dag har jeg hatt en litt pjuskete Ronja-mor hjemme fra barnehagen, feber og forkjølelse, er ikke på topp jeg heller så det er vel noe som går regner jeg med :((

Men vi måtte jo ha noe å gjøre så vi hev oss like godt i bakinga, grytebustkake, peanøttkake å muffins er i boks til feiringa i morgen :))

Har også flyttet om på litt småting i stua, istede for madonnaen i vinduet har det nå kommet et gammelt vaskebrett som er fått fra min manns side :)




Prøver å dekke mest mulig av det trehvite, allt av listeverk skal hvitmales i nærmeste framtid, bare jeg får armene i funksjon ijenn !!



Syns litt synd på oss selv jeg og lillemor så vi tente litt lys på stua å koste oss :))






Syns det er veldig koselig at så mange har vert innom bloggen min, og jeg blir veldig glad hvis du legger ijenn et spor etter deg :))

Så ønsker jeg alle en topp torsdagskveld !!

Klem Mette :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar