mandag 14. mars 2011

Vinterferie, å litt spisestue- detaljer :)

Hei å hå alle sammen !!

Her i gården har alle vinterferie, så i dag har vi vert på gåsheia å aket i strålende solskinn, utrolig godt å kjenne sola varme allerede, gir jo et håp om vår :))

Knipset litt bilder av spisestuen ijenn å noen små detaljer, ble litt vanskelig med lyset men, men her kommer ivertfall et bilderas




dette bilde fant jeg på loppis for lenge siden, syns det var så fint å passet så godt i spisestua





denne telefonen er fra min manns familie, har vert i bruk i mange år





ja ser ledningen henger i taket, den enkle grunnen er at jeg har flyttet lampa fram og tilbake, greide ikke bestemme meg for hvor den skulle henge men nå har jeg bestilt meg ei lyskrone til så ledningen blir festet med det første :))







Symaskinen er som jeg har nevnt før arv fra min mormor <3



Det var dagens bilder fra meg, nå skal jeg ut å nyte siste rest av godværsdagen :))

I morgen blir det Mosjøtur, skal se om jeg finner fin-kjole til Ronja å skjorte til Thorben, tenkte de skulle stå litt i stil til konfirmanten, å så må jeg vel innom "englekiosken" å se om de har fått inn noe nytt :))

Takker for koselige kommentarer, morsomt at så mange har vert på "besøk" til meg :))

Ha de så lenge

Mette :))


2 kommentarer:

  1. Hei Mette :)

    Så kjekt at du også blogger... Mange fine skatter du har... ;)
    Nå er jeg også endelig tilbake i blogglandia...!!! :D
    (Innlegg kommer i morgen)

    Klemmer <3

    SvarSlett
  2. Hei kjære mette..

    tusen takk for veldig hyggelig hilsen hos meg..♥
    det er fint at du skriver hilsen så finner jeg tilbake til deg..

    trist å høre at også dere kjemper mot kreften.. jeg har en god venninne nå som kjemper med sin far.. det er forferdelig trist... men det er jo mange solskinnshistorier også.. de har jeg fått mange av når jeg har holdt på med klokkeinnsamlingen..

    håper dere har en fin uke.. og det er jo snart vår.. er ikke det deilig??

    stor klem til dere.. og sender alle gode tanker din vei...

    klem fra Veronica♥♥♥

    SvarSlett