søndag 6. mars 2011

Hipp hurra for Tommy :)

Hei å hå !!

Er bare innom en svipp for å ønske storgutten min Tommy med 15 års dagen i dag :)
Herlighet årene går fort, syns ikke det er lenge siden han var baby å i Mai er han konfirmant :))
Men det er vel som de sier, foreldrene blir ikke eldre, bare barna, he, he :)

Han har brukt dagen på å kose seg hjemme, langtur med hunden å en kvelds- skitur sammen med Bestemor å bror, dagen ble jo feiret både på fredag og lørdag så det er unnagjort, regner med han skal på bytur i morgen å kjøpe seg litt sportsutstyr han har spart til :)

Vi andre har vert en tur på håndballkamp for å se tantebarna mine Marthe og Malin spille kamp, å jammen fikk vi ikke se Marthe moren skåre mål, kjempemorsomt :))

Ble ikke den helt store avslutningen på dagen da Thorben-gutten min plutselig fikk høy feber, men satser på at han er bedre i morgen !!

Med dette bilde av en lysestake jeg er veldig glad i,



ønsker jeg alle en forsatt fin søndagskveld :)

Klem Mette :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar