lørdag 12. mars 2011

Min bloggeplass :)

Hei å hå alle sammen !!

I dag er jammen alle friske å raske heldigvis :)

Snøen har lavet ned i ett her hele dagen så våren lar vente på seg gitt, men det er bare å finne fram ski å akebrett å gjøre det beste ut av det, har planer om en skikkelig tur med barna i morgen med kakao og kvikklunsj :))

Men temaet i dag var bloggeplassen min, så her kommer noen bilder


her er det lett blanding med mye dill å dall, pulten er et gammelt skolekateter og den gamle stolen er arv :)



ser de bedene barna henger litt høyt



men de henger bare midlertidig, planen min er å få denne hyllen som jeg har sett på hos http://www.cutencoolhouse.com/



Den er bare sååå nydelig å jeg tror den passer perfekt :))
Må bare få unna disse "konfirmasjonsutgiftene" først så får vi se va det blir til :)) 

Nei nå kommer barna inn som noen snømenn så jeg må vel ta imot dem,

Ha en toppers lørdagskveld alle sammen

Klem Mette :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar