lørdag 23. april 2011

En smak av sommer :))

God morgen alle sammen :))

I dag våknet vi opp til sol og deilig temperatur, en skikkelig forsmak på sommeren :)
Morgenkaffen har jeg i dag nydt her


nederst i inngangspartiet vårt har vi solen fra tidlig på morgenen til langt utpå formiddagen :) som dere ser er huset vårt okergult, men nå har faktisk min kjære fremmet forslag om å male det lyst, å da er vi jo helt på nett, he,he :))



har satt ut en lykt/fuglebur jeg kjøpte hos Hilde Heimdal i fjor, har ikke helt funnet rette plass til den da den var litt større enn jeg trodde, men får stå på trappa så lenge



nytt prosjekt denne sommeren, her graver vi opp å skal lage nytt blomsterbed å div. 



men så møtte vi plutselig på en kabel ingen vet hvor hører til så vi får se



ingen sommer blomster enda



barna var ute kl 9 i morges, "sommeren" må nytes til det fulle :))







Nå skal jeg også ut å nyte mere av denne solfylte dagen :)

Håper alle får en fin påskeaften

Klem Mette :))

3 kommentarer:

  1. Hei Mette
    Så HERLIGE dager vi har nå ღ må bare nytes...
    Koselig kaffekrok du har, og alltid kjekt å
    se hageprosjekter :) Ønsker deg en fortsatt
    fin kveld og morgen dag... Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så flott å kunne nyte morgenkaffen i solen. Det er bare super deilig og kaffen smaker alltid bedre:) Koselig hos deg...
    Spennende å se blomsterbedet ferdig:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei hei...ser du har vært inne hos meg. Så koslig da. Jeg satt her og leste noe pyntegreier og på ett min så skjedde en forandring...du er inne og legger deg til. Da måtte jeg selvsagt ta en tur til deg.
    Så fin stue!!!
    Hvordan klarer du å ha soffaen sånn, m puter og teppe, med fl barn og alt det medfølger???
    Jeg prøver jeg og, men her blir det bare rot....det er noen som ikke merker at noe sklir ned på gulvet når de står på hodet i soffaen...gud av meg!!!
    Fint var det m påskepynt og. Sånn klarer ikke jeg. Vi har malt egg og ettter fl år m barnehage barn har noe pynt dukket opp...men jeg klarer det ikke. Jeg er igrunn ikke veldig glad i gult og liker ikke gule blomster. Trodde jeg. så ser jeg jo hvor fint det kan være.....inne hos deg. Ble nesten litt motivert jeg nå, men det er jo siste påskedag i morgen så jeg får gjemme nett denne påskelysten til neste år.....stikker innom om ikke lenger tror jeg. Mye fint og koslig å lese. Samt bilder av noe annet enn bare fine bord og vinduer mm......de best ønsker fra Bollapinnsvin

    SvarSlett