onsdag 20. april 2011

Tirsdags kveld :)

Da var vi kommet hjem fra Namsos og badeland :)
Har hatt en kjempefin tur å kost oss masse både store og små, godt å gjøre litt utenom det vanlige å så er det jo greit å finne på noe som de største barna også blir med på :)

Første stopp var på ferjeleiet på Holm, for de som ikke er kjent her er alltså dette Holm Kirke



barna måtte ha en luftepause før vi begynte på den lengste strekningen, er ikke så glad for å sitte så lenge i ro, men går greit når de får se på film i bilen



måtte jo gjøre litt ablegøyer for fotografen



<3



gammel båt de fant i fjæra



<3



Thorben finner alltid noe å "jobbe" med



<3



På hjemturen var vi som jeg skrev tidligere innom Petterstua på Terråk, dette er en trønderlåna som et vennepar av oss holder på å pusse opp, de har fått det såå koselig å det var fylt av mange vakre skatter fra gammelt av, jeg ble helt satt ut når vi var på "omvisning" he, he :))
Beklageligvis var selfølgelig kameraet tomt for strøm, ble så sur når jeg oppdaget det men skal tilbake dit på helgetur, da skal jeg sørge for å ta masse bilder så dere får se :))

Nå er det kvelden på meg kjenner jeg, var oppe kl 6 i morges så jeg er stuptrøtt !!

God natt alle sammen

Klem Mette :)) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar