torsdag 14. april 2011

Loftstua :)

Hei å hå :)

Nå har vi vært i barnehagen til de to minste å spist påskemiddag, de serverte kjempegod kjøttsuppe med rundstykker til, var heldig med været og for her er varmt å fint med sol i dag :)
Tidligere i dag hev jeg ut sengeklærne til lufting å ordnet soverommet vårt og Ronja sitt, så nå er de påskeklar :))

Skal seriøst ha meg nytt kamera nå, nytter ikke å ta klare bilder med mitt i det hele tatt, men her kommer ivertfall noen bilder fra loftstuen i dag


listene bak er luker til kott, skal male dem i samme farge som veggene så de skjules litt mere, allt som var på veggene har jeg tatt ned når jeg rundvasket, å så skal jeg forandre litt, har bare ikke kommet så langt enda



på motsatt side er tv en med x-boks, playstation å gud vet hva de har men der klarte jeg ikke å få et eneste skikkelig bilde så det får bli en annen gang :)




Må vel begynne å ordne litt til påske i morgen kanskje, får se hvor mye av påskepynten jeg orker å ta fram i år, men regner med ongene kommer med noe de har lagd i barnehagen som må opp :))


I kveld skal jeg på Havnesentret på medlemskveld, bruker å ha en del tilbud på slike kvelder å jeg tenkte jeg skulle gjøre meg ferdig med konfirmasjons-antrekkene, får bare håpe jeg finner det jeg skal ha :)


Ha en fin dag videre

Klem Mette :)

1 kommentar:

  1. Koselig loftstue,det er kjekt å ha en slik.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett