lørdag 30. april 2011

Min ROSA frokost krok å litt på trappa :))

Sola skinner og jeg er så glad :) Utrolig hva sola gjør med humøret og dagsformen egentlig, allt blir liksom så mye lettere :))
Jeg var nå våken til halv tre i natt å formulerte talen til min kjære konfirmant, har nå fått den ned på papiret og er ferdig med skrivingen heldigvis, er værre når man skal holde den men det går vel bra får jeg tro :))

I dag kommer bilder av min rosa frokost krok, å så får dere se hva jeg gjorde med vaskebrettet



det ble hengt her ved inngangspartiet, syntes det passet godt her



en av tingene jeg fant i kista i går var denne gamle ku-bjellen, er skikkelig slitt men syns den var fin å henge til pynt





litt mere rosa på bordet også, blomsterkrukken kjøpte jeg i går da gutta boys var å fikk konfirmasjons-klippen, syntes den var så nydelig med slitt patina



På trappen har mitt grønne loppe-bord kommet opp, dere må se bort fra den tragiske veggen i bakgrunnen, skal male hele inngangspariet lyst i løpet av sommeren





den gamle vekten var også i "skattekista", viserene er desverre borte, men fin er den allikevel





har også funnet fram det gamle sol-uret som sto her da vi overtok huset, det skal få seg noen strøk lakk å så skal vi støype ny sokkel til det på enden av bedet vi holder på med, ser for meg at det blir fint der



den ene pilen er falt av men skal loddes på igjenn :)


Nå skal jeg ut å nyte solen og hjelpe arbeidsmennene mine :))

Håper alle får en solfylt og fin Lørdag

Klem Mette :))

2 kommentarer:

  1. Kjempefint Mette,flink du er,
    blir råfint med lyst hus.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Blei jo en fin krok d :-)
    Eg sett på verandan og knyter bånd på bordkortan og sniffer skjitlukt :(
    Snakkes, klem :)

    SvarSlett