lørdag 16. april 2011

Påske i spisestua :)

Hei å hå !

Her regner det i strie strømmer, så da er det jo greit å være inne å pynte litt mere til påsken å kose seg :)
Har i dag fått ferdig i spisestua, er ikke så glad i gult egentlig så det er stort sett arvet pynt og litt gule lys som kommer opp hos meg i år :))




alle kyllingene kommer fra mormor og morfars hus, også dette fatet i tallerkenhylla



litt gule blomster i det gamle sausnebbet



to små kyllinger har funnet veien til den andre skjenken



det vil si, den ene er vel strengt tatt en hane



gule lys å tulipaner på spisebordet





Nå skal jeg prøve å bli ferdig med resten av huset !! 

Tusen takk for gode ord fra dere, å så håper jeg alle får ei kjempefin palmehelg :))

Klem Mette :)

4 kommentarer:

  1. hei :)
    Takk for koselig kommentar hos meg, håper det blir sol på deg også i påsken. :)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjedelig at det regner, men da er det ekstra godt å være inne:)Vi får krysse fingrene for solsolsolsolsolsol i påsken:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Mette.
    Så nydelig du har pyntet til påske,
    syns det er lekkert med litt gult jeg.
    Det regner i strie strømmer her også,
    og blåser,litt av et påskevær ja og
    sånn skal det visst bli i hele påska.
    Jaja en får bare gjøre det beste ut
    av det. Riktig god påske og kose deg
    masse. Klem.

    SvarSlett
  4. Du har ein nydeleg heim!
    Herlege detaljar ♥

    GOD PÅSKE

    ♥ Astrid

    SvarSlett