tirsdag 12. april 2011

Påske egg :)

Hei å hå !!

Her har det vert nydelig vårvær i dag, sol og oppholdsvær men litt vind, men da tørker det kanskje opp litt raskere ute :)
Har ikke nydt goværet for vi har jobbet på loftet nesten hele dagen, men satser på at det kommer flere slike dager framover mot påsken :)
Rommet begynner å bli ganske ferdig nå, å Bendik er kjempefornøyd heldigvis :) har ikke fått tatt bilder nå i kveld da det er lite lys montert, men satser på at dere får se i morgen :)

Ellers har jeg vert på europris i dag å der har de kjempenydelige påske egg, litt gammeldags stil men det er jo akkurat sånn jeg liker :)

                                            Dette er Ronja snuppa sitt



Thorben og storguttene har like for de hadde bare to forskjellige motiv



å et til meg selv men det var mye mindre enn de andre, kanskje like greit da jeg prøver å komme inn i bunaden til konfirmasjonen i Mai :))



min kjære har et gedigent et som han fikk til sin arbeidsgiver for noen år siden, å det er som regel fyllt til randen hver påske :))


Nå er det på tide å synke ned i godstolen å se Frusterte fruer å deretter er det faktisk sengetid tror jeg, ble litt sliten i kroppen i dag gitt !!

Takker så mye for koselige kommentarer fra dere

Klem Mette :))

1 kommentar:

  1. Så koselige påskeegg! Det blir nok stas å fylle de opp med snop til påske.

    Ja, nå har vi deilig vær for tida. Håper det holder, til helga.

    Ønsker deg en super dag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett