lørdag 9. april 2011

Sikkert vårtegn :))

Hei å hå alle sammen :)

Er bare innom en snartur for å ønske alle ei kjempe god helg :)

Barna har vert ute å plukket hestehov å noen hvite småblomster til meg i dag å det må jo være et sikkert vårtegn, jippi :))


har ikke så småe glass så jeg satte dem i telysestakene på kjøkkenet :))



Ellers så har jeg malt ferdig rommet til Bendik i dag, å syns fargen ble bra :)
Skal legge gulv på mandag så det blir vel et innlegg om det etterhvert :))

Jepp, jepp, kos dere i helga da folkens

Klem Mette :))

3 kommentarer:

  1. Jeg fikk mine første hestehov tidligere i dag jeg også. Det er et herlig vårtegn:)Gleder meg til å se rommet.
    Ha en fortsatt fin helg:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så koselig med den første vårbuketten. :)
    gleder meg til å se rommet når det er klart!
    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Så koselig med vårblomster! Det er en herlig tid, nå!
    Klem fra Bente

    SvarSlett