søndag 17. april 2011

Våt påske !!

Herlighet hvor det regner her nå, har styrtet ned i ett siden i går å nå er det meldt sterk vind til kvelds også .
Bra jeg er ferdigvasket til påsken nå så vi bare får kose oss inne med levende lys å fyr i ovnen :))

I dag har Thorben å jeg vært i kirka, han fikk 6 års kirkeboka å dere kan tro han var stolt, tok bilder med mobilen men nå får jeg ikke til å overføre dem til pc, må se om jeg greier å ordne det litt senere :)

Har tatt noen stuebilder med gule detaljer i dag




i en krok på stua har jeg en arvet kiste jeg har malt og ei vindusramme fra min morfars hus



to søte kyllinger, ser speilet har laget gjennskinn men, men



på vindusramma har jeg hengt duken jeg kjøpte på loppis og påske egget mitt



en gul krans på skapet



på salongbordet har jeg gule telys å en kyllingskål med litt nammis



vaskeskapet har jeg fått hos en god nabo





gule tulipaner på hjørnebordet



Det var dagens påskebilder :)

På tirsdag har vi tenkt oss til Namsos for å bade med barna, er badeannlegg inni ei hule i fjellet så det er litt spennende :) På hjemturen skal vi innom et vennepar av oss som har pusset opp en stor trønderlåne, skal spørre om jeg får ta litt bilder så dere får se hvordan det ser ut :))


Takker så mye for koselige kommentarer, blir så glad når dere legger igjenn spor etter besøk :))

Ha en fortsatt fin påske

Klem Mette :))


3 kommentarer:

  1. Hei Mette :)
    Koselig hjemme hos deg ღ og deilig med påske :)
    Synd med dette ufyselige været da, men sååååå
    godt å være inne på slike dager - koselig det
    også da ღ Ønsker deg en god påske, klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei på dei!! Takk for koselig kommentar :-)
    Ser du har fått påskestemmning i huset du også, artig med gammle ting man har arva :-)Du har det alltid koselig :-)Kos dåkk i Namsos,vess vi ikkje snakkes før. Klem Line :-)

    SvarSlett
  3. Ja, vi har hatt nitrist vær i noen dager nå. Men, dagen i dag ser litt bedre ut.

    Så fint du har pyntet til påske! Kista og vindusramma var kjempefine!

    Kos dere i Namsos!

    Ønsker deg en riktig fin påske!
    Klem fra Bente

    SvarSlett