mandag 11. april 2011

Mandags-syssel :)

Hei å hå !

Ja her styrer vi på for å bli ferdige med Bendiks rom, gulvet er nå lagt så i morgen blir det listing og opplegging av strøm :)
Er ikke noe nytt på interiørfronten ellers så her kommer noen detaljbilder fra stua, dere har sikkert sett dem før men dere må bare bære over med meg  :)

Bestikk kassen min hadde jeg lett etter lenge, å plutselig kom min kjære søster over en da hun var på ferie i fjor, gjett om jeg ble glad :) her oppbevarer jeg hardangerbestikket mitt som heter Kristin, fikk alle delene i brylluppsgave :)



min lille kirkestake har jeg faktisk kjøpt på jotex, de har jo litt av hvert innimellom :)



tallerkenstativet er kjøpt på salg hos en lokal forhandler, her har jeg for det meste gamle og arvede fat :)



symaskinen etter min kjære mormor er slitt og rusten, men jeg har valgt å ha den slik den er :)



Et bilde vi også fikk til bryllupet vårt henger i spisestua, syns det er fint der :)



gammel vindusramme jeg hentet hos min morfar, her henger en kjole min mor hadde som dukkekjole da hun var liten, den er strikket av min mormor,  kista som står foran er arv fra min kjæres side :)



Det var stuedetaljene for i kveld :)
 Blir forhåpentligvis ferdig med oppussinga iløpet av morgendagen så jeg får noe nytt å blogge om, he, he :)

Hei så lenge

Klem Mette :)



1 kommentar:

  1. Kjempekoselig og fin pynt du viser bilder av. Gleder meg til å se bilder av Bendiks rom.

    Ønsker deg en fin ettermiddag!
    Klem fra Bente

    SvarSlett