onsdag 27. april 2011

Hvite vinduskarmer :))

Hei på dere :)

Ja nå har jeg malt å styrt i hele dag og er enda ikke helt ferdig, veranda døra får jeg ikke malt før til helgen når det blir litt varmere i været slik at den kan stå oppe, men stuevinduene er ferdige :))

Tok bare noen bilder i full fart slik at dere skulle få se hvor lyst å fint det ble, det var verdt arbeidet synes jeg ivertfall :))



hmmm, ikke mye hav utsikt her nei



vaskebrettet jeg har arvet, blir stående i vinduet en stund til



Lampene er gamle, ønsker meg nye med krans på som jeg har sett hos Nina i Paradiset hun har bare så utrolig mye fint :)
 Lampekjolene har jeg kjøpt på gardsromantikk i Sverige



søte hjerter som jeg kjøpte på Big da vi var i Mosjøen



to gamle telysestaker fra nille har også fått plass i "ny vinduet"



når jeg ser hvor forandret stua ble gleder jeg meg bare til å ta veranda døra og taklistene også :))

Nei nå skal jeg gjøre litt småpusk mens jeg venter på at oppvaskmaskinen skal bli ferdig, så er det kvelden her i gården :)

Ei god natt ønskes dere å så må jeg bare si at gleden er stor hver gang jeg leser gode ord og kommentarer fra dere, det er sååå koselig, tusen takk :))

Stor klem fra meg :))




2 kommentarer:

  1. Kjempefint!!:) Blir mer helthet når det blir hvitt!!:)

    Ønsker deg en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Vart kjempefint :o))) Flinke du <3

    SvarSlett