fredag 12. august 2011

Da har jeg faktisk vunnet igjenn :))



Hei å hå :)
Da har jeg altså vunnet på giveaway igjenn, denne gang hos Madelen med den kjempefine bloggen Bettum Villa, en kjempefin blogg som absolutt er verdt et besøk for de som ikke allerede har vært innom :)

Å premien var 1 års abonnement av dette bladet


ble selfølgelig kjempeglad, syns dette er et veldig fint blad med masse inspirasjon som jeg bruker å kjøpe ellers også, men blir jo veldig greit å få det i posten gratis da :))
Så tusen hjertelig takk til deg Madelen, ble utrolig glad for premien :))

Har hatt meg en blogg runde å hentet litt inspirasjon hos dere nå i kveld, min kjære er ikke helt på topp etter den siste cellegift kuren så han gikk tidlig til sengs så da ble jeg sittende her foran dataen selfølgelig !!

I morgen skal jeg få flyttet speil kommoden ned i garagen å se om jeg får begynne å pusse litt på den, så da skal jeg få tatt bilder å vise dere :))

God natt til dere alle


post signature

7 kommentarer:

  1. Så heldig du var! Gratulerer. Regner med at tips du får fra disse bladene kommer i bloggen din, hehe. Ha en toppers helg! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Det er et fint interiørblad ja! Og du fortjener å vinne noen giveawayer du som har en mann som gjennomgår tøff sykehusbehandling!!Lykke til med resten av behandlingen.

    SvarSlett
  3. Gratulerer Mette,mye flott
    i det bladet :))
    Har ikke hatt nettforb.
    så jeg har ikke fått
    kommentert. Glad du likte
    hjerte. Ha en flott helg.
    Klem.

    SvarSlett
  4. Hej Mette.
    Tillykke med din gevinst.
    Trist med din mand - kemoterapi er "en hård" omgang, har jeg hørt.
    Håber det bedste for Jer.
    Ha´en god lørdag / week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med den flotte gevinsten,heldig du er.
    Takk for flotte ord på bloggen min:)
    Ha en fin kveld.klem:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flott premie;)
    Så trist og høre at mannen din er syk og blir dårlig av behandlingen... ♥
    Dette vet vi så alt for godt hvordan er...
    Håper formen kommer seg snart igjen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. For en kjempefin premie! Enig med Salige lavendel; du fortjener virkelig den premien! Ha en kjempefin uke. :)) Klem!

    SvarSlett