tirsdag 16. august 2011

Regnfull dag !!


Hei på dere :)
I dag regner det ned i strie strømmer, bra jeg ikke hadde planer om hagearbeid :)
Men ut må man jo uansett når man har hund, så det dryppet av både meg og Diva da vi kom hjem fra lufteturen vår, men er jo litt godt og friskt å gå i regn også syns jeg da :))

Er ikke noe nytt som skjer på interiør fronten for tiden, så her kommer litt flere bilder av min spisestue


Dere begynner vel å bli lei av bilder herfra, men spisestua er den plassen i huset jeg er mest fornøyd med



å det er vel pga at jeg har de fleste gamle møblene mine her






de gamle sjenkene mine er jeg veldig glad i



de inneholder masse ting og tang som nå er under tømming til loppesalget



litt små forandringer her også










Nå skal jeg begynne med middagen før vi skal på ettermiddags besøk hos min kjære storesøster, skal prøve å få tatt litt flere bilder hos henne så dere får se :))

Masse velkommen til min nye følger å takk for koselige kommentater :))

Ønsker dere en fin Tirsdagskveld


post signature








10 kommentarer:

  1. Koselig spisestue du har,jeg blir ikke lei av sånne bilder!!
    Go tirsdag til deg og!!
    Klem Anne Lise

    SvarSlett
  2. Vilka vackra skåp du har!
    KRAM från mig!

    SvarSlett
  3. Hei Mette!
    Tusen takk for besøket hos meg og hyggelig kommentar!
    Kjempekoselig spisestue du har her, og slike flotte bilder blir vel ingen lei av:)
    Mye inspiasjon å snappe opp:) La deg til på min linkliste..så kan jeg følge med hva som skjer her:)
    Ha en kos kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Hej Mette.
    Rigtig flot spisestue, du har så mange fine detaljer.
    Ha´en god tirsdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  5. Hei Mette:)
    So kjekt å vere tilbake her hos deg!
    Skjønne bilder frå den vakre heimen din.Dei to sjenkane var berre knallfine!!!Og so fint du pyntar med alt det herlege interiøret...
    Forstår godt at du likar denne stova;)Likte so godt fatet med Madonnaen også:)

    Ønsker deg ein fin onsdag!!!
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Hei.
    Du har da også en nydelig spisestue !
    Kjempefine møbler og nydelige detaljer.
    Gratulerer med dagen til veslejenta i dag og lykke til med selskap.
    Vi feiret på søndag med stort familieselskap.
    Klem fra Ingunn:)

    SvarSlett
  7. innom for å si hei.
    så koselig du har det!
    her i Nord-Trøndelag regner det på andre dagen... er bløtt nok for resten av høsten nå ;-)
    planlegger tyttebærtur snart, men må klarne opp og tørke opp litt først.
    ha en fin kveld, klem Tove

    SvarSlett
  8. Hei så koselig du har det,de gamle møblene du har pusset opp var nydelige !
    Mammaen min kom fra Brønnøysund ,så der var jeg mye i barndommen !

    KLem bente

    SvarSlett
  9. Hei Mette;)
    Så koselig det er på spisestuen deres ♥
    Mange fine ting og detaljer!

    Så kos med søsterbesøk;)

    Klem Line

    SvarSlett