lørdag 6. august 2011

Et nydelig hjerte :)

Hei på dere :)
Da var jeg endelig kommet på nett igjenn :)
Har gått i ett den siste uken med bursdagsfeiringene å så reiste vi til Bodø dagen etter for ny kur til min kjære, å kom ikke tilbake før i dag !!

Kuren gikk greit men han blir litt slapp etterpå, så vi får bare håpe denne virker bedre enn den forrige !

Var mye salg på masse butikker så jeg fikk benyttet sjangsen til å shoppe litt også, men det får dere se senere :)

Da vi kom hjem i dag lå det en pakke å ventet på meg, like før vi dro fant jeg ut at jeg hadde vunnet på giveaway igjenn :)))
Denne gang hos Mette med bloggen Romantikk-takk, hun har en kjempefin blogg med masse fine bilder av sitt koselige hjem :)  Å så er hun utrolig kreativ og flink, både strikker, syr og hekler de nydeligste ting :)

Det jeg vant var et nydelig strikket hjerte som er hjemmelaget å det ble kjempeglad for, syns det er stas å få noe hun selv har lagd å så er det jo ingen som har maken


koselig hilsen fulgte med



hjertet kan også brukes på begge sider



så tusen hjertelig takk til deg snille Mette, jeg ble storfornøyd med premien :)



Masse velkommen til nye følgere å takker og bukker for gode ord fra dere :)
Skal prøve å komme litt sterkere tilbake over helgen når ting har roet seg litt :)

Ønsker alle en fortsatt fin helg


post signature



3 kommentarer:

  1. Hej Mette.
    Tillykke med endnu en giweaway - du er da heldig.
    Gid at heldet må følge dig - også i livet.
    Ha´en god lørdag aften.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  2. For et nydelig hjerte du har vunnet. Det var virkelig fint:)

    Ønsker deg en herlig søndag!

    SvarSlett
  3. Hei på deg.

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. ;o)))

    For en koselig blogg du har, å ikke minst hjem. Mye fine bilder her ja. :o)

    Ha en fin kveld.


    Klem Simone ;o)

    SvarSlett